U akciji Grada Pule i gradske Turističke zajednice "Valentinovo 2016" za najljepši je izlog izabran onaj Bonbonniere Kraš na Portarati. Griote, praline u obliku srca i crvena boja bile su očito dobita kombinacija koja se najviše svidjela žiriju. Na drugom mjestu smjestila se cvjećarnica Floramy i dućan Le mode, koji su osvojili jednak broj bodova, dok je kao treći proglašen izlog dućana Top Shop.
Grad lijepo ukrašen
Sanja Cinkopan Korotaj, direktorica pulske Turističke zajednice, navela je kako su članovi žiriji prenijeli svoje dojmove da su se trgovci ove godine potrudili te je grad lijepo ukrašen. Za uređenje su tako još pohvalili i Kerver, Arco Iris, Rt stil, parfumeriju Fendi, Čitaonicu kluba umirovljenika, Delicije u Smareglinoj ulici, trgovinu Maxim Jet Romantic u Mletačkoj te trgovinu Naracamicie.
- Akciju izbora "naj" izloga vezali smo ove godine uz akciju "Love shopping" pa su dućani imali i malu pomoć pri uređenju na način da su učenici Škole primijenjenih umjetnosti i dizajna napravili prigodne panele na temu ljubavi te ih podijelili trgovinama u centru grada koje sudjeluju u akciji, navela je Cinkopan Korotaj.
Nagradu od tisuću kuna i prigodnu naljepnicu Marjani Sardoz, voditeljici trgovine, uručila je Lovorka Hajdić Golja iz Grada Pule rekavši da su glavni cilj ove manifestaciji uređeniji izlozi, odnosno ljepši grad te pohvalila trgovinu Kraš, koja je već jednom primila nagradu, na trudu i kontinuitetu u uređenju izloga.
Spoj čokolade i crvene boje
Voditeljica Sardoz zahvalila se pak na ukazanoj časti te zahvalila aranžerima Kraša, Ankici Bubić i Željku Gabudu, koji su uredili izlog rekavši da su se odlučili za spoj čokolade i crvene boje koja simbolizira ljubav, odnosno Valentinovo.
Dodajmo za kraj da je ovo prva od četiri ovogodišnje akcije, a da će se najljepši izlog birati još za Uskrs, u ljeto, jesen i za Božić te na kraju godine ponovo proglasiti ukupni pobjednik u ovoj 2016. godini. (B. PETROVIĆ)