Prestižnu titulu "Agencija godine" na nacionalnom festivalu oglašavanja IdejaX, koji je proteklog vikenda održan u Umagu, osvojili su Bruketa&Žinic OM, a ta je agencija osvojila i Grand prix festivala za narucitelja Hrvatsku poštu. Najboljim oglasom proglašen je oglas "QR marka", dok je nagrada za oglašivaca godine pripala Raiffeisenbank Austriji.
Rezime je to drugog izdanja ovog festivala koji je završio u subotu navecer dodjelom nagrada X i Mixx za najbolje radove u kreativnom oglašavanju u tradicionalnim i online medijima. Nagrade X dodijeljene su u 21 kategoriji, a podijeljene su u dvije osnovne skupine - Najbolje na tržištu (13) i Najbolje od zanata (8). Ukupno je ovdje bio prijavljen 161 rad, a prijavili su ih 29 prijavitelja i 91 narucitelj.
Kod natjecanja Mixx za najbolje oglašivacke radove u online/digitalnim medijima nagrade su dodijeljene u sedam kategorija, podijeljenih po ciljevima kampanja, uz posebnu nagradu za najbolji rad "Best in Show", koju je osvojila agencija Drap za kampanju "Euromania 2012." klijenta One2Play. Za natjecanje Mixx bile su prijavljene 73 kampanje i elementi kampanja, a nominirali su ih 20 prijavitelja i 49 narucitelja.
Festival, cije je prvo izdanje održano lani u Zagrebu, organizirali su Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB). U Umagu se okupilo više od tisucu sudionika iz Hrvatske i regije, a za nagrade su bila prijavljena cak 234 rada, što pokazuje, krizi usprkos, da je oglašivacka industrija u Hrvatskoj i dalje vrlo dinamicna i kreativna.(Napisala i snimila Tanja KOCIJANCIC)