S obzirom na izborno vrijeme, prilicno prigodno predavanje o mediju koji je iznjedrio masovnu politicku propagandu davno prije radija i televizije održao je u Muzeju za umjetnost i obrt jedan od koautora izložbe "Od Klovica i Rembrandta do Warhola i Picelja", prof. Zvonko Makovic.
Otkrivši da je ozbiljni akademski rad poceo upravo izucavanjem grafike 19. stoljeca, cijem je propagandnom aspektu posvetio predavanje, izložio je povijesne i tehnološke okolnosti razvoja grafickog medija, od drvoreza i bakroreza, koji su odigrali kljucnu ideju u širenju ideja reformacijske, a potom i protureformacijske agende, pa do još masovnije i raširenije propagande realizirane kasnijom litografskom tehnikom.
Napetosti na francuskoj politickoj sceni s pocetka 19. stoljeca svojim su litografijama zabilježili neki od istinskih genijalaca grafickog medija, karikaturisti Honoré Daumier i J. J. Grandville. O cinjenici da se uistinu radilo o mediju s globalnim potencijalom svjedoci i podatak da su 1844. godine u Karlovcu objavljene Ezopove basne s Grandvilleovim ilustracijama.
Grafika je zabilježila i sve politicke dogadaje kljucne za Hrvatsku - imenovanje promadaronskog bana Hallera, kao i Josipa Jelacica koji ga je smijenio, dok djela autora poput Josipa Franje Mückea i Juliusa Hühna svjedoce i o pocecima hrvatske nacionalne svijesti, zacetima kroz ideje ilirskog pokreta.
- Cak i danas, u vrijeme elektronickih masovnih medija, medu ostalim nam i ova predsjednicka kampanja pokazuje da graficki medij ima svoje važno mjesto u politickoj propagandi, istaknuo je Makovic.