Gradski autobus prilagoditi radnom covjeku

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Potaknut napisima o poskupljenju karata za gradski prijevoz u Puli, predložio bih kako da najveci pulski gubitaš ipak malo bude u plusu. Prije svega potrebno je što više zaposlenih privuci da se voze lijepim novim autobusima umjesto automobilima. Ali da bi se taj cilj ostvavrio, autobusi trebaju voziti cešce nego do sada jer je frekvencija od 20 minuta za zaposlenog covjeka vjecnost.

Kada bi autobusi u užem dijelu grada vozili svakih 10 minuta, a to nije nemoguce uz veci broj manjih autobusa, koji su ne tako davno i vozili po gradu, pa su zamijenjeni iskljucivo velikim, koji opet cesto nisu popunjeni, mnogi bi, uz pristupacnu cijenu karte,  uglavnom koristili gradski bus. Ovako, kad unaprijed znate da ce vam do Giardina iz bilo kojeg dijela grada trebati, ako nemate srece pa bus dode cim ste krocili na stanicu, bar 40 minuta (racunajuci cekanje i vožnju), nitko tko ima obaveze nece riskirati kašnjenje jer na svakoj i najkracoj relaciji gubi dragocjene minute.

Pogledajte Zagreb: uz tako sjajno organizirane linije tramvaja i autobusa tko bi se uopce gnjavio traženjem preskupog parkinga. Pokušajmo u naše, za izložbu lijepe i klimatizirane, autobuse vratiti zaposlene ljude jer, uz dužno poštovanje i pažnju, vecina sadašnjih korisnika autobusa su putnici bez voznog reda i k tome besplatni, naravno govorim o umirovljenicima iznad 70 godina. Neka se oni voze i dalje, tako i treba biti, ali trebalo bi se više okrenuti prema ljudima koji kupovinom karata pune blagajnu Pulaprometa.


Podijeli: Facebook Twiter