Gradnja dionice Šijana - Peličeti od 15. travnja

Za vrijeme radova promet će se odvijati postojećom dionicom
Za vrijeme radova promet će se odvijati postojećom dionicom

Na natječaju Hrvatskih cesta odabrana zajednica ponuditelja Viadukt, GP Krk i Strabag, izvođač gradnje četverotračne dionice Šijana - Peličeti, preuzet će gradilište do 15. travnja.

Riječ je o projektu pretvaranja dionice u četverotračnu prometnicu s dva manja kružna toka i pothodnikom za okolne poljoprivrednike, čiji je investitor Hrvatske ceste. Iako je procijenjena vrijednost natječaja bila 42 milijuna kuna odabrana ponuda zajednice izvođača iznosi 28,5 milijuna kuna, dakle, 13,5 milijuna kuna manje za rekonstrukciju druge faze državne ceste D-66.

Rok za izgradnju nije se promijenio, iznosi pet mjeseci, odnosno, najkasnije do 15. rujna. U tom vremenu trebala bi se izgraditi dva dvotračna kružna toka promjera 25 metara, kod skretanja za Mercator, i kod Stancije Peličeti s pothodnikom, te dvije nove vozne trake za što je već u tijeku sječa stabala uz postojeću prometnicu.

Osim građevinskog dijela izvođači će trebati izgraditi temelje i površinski sloj autoceste i ceste s autobusnim stajalištima te preslagati instalacije od novog rotora na ulazu u grad u Šijani do Stancije Peličeti. Gradit će se i oborinska odvodnja i fekalna kanalizacija, javna rasvjeta, zeleni pojas s hortikulturnim uređenjem s obje strane, izmještati vodovodna mreža, te HEP-ove i HT-ove instalacije, te izgraditi zaštita od buke.

Iako zbunjuje da je rok radova od svega pet mjeseci, prema riječima direktora Hrvatskih cesta Eda Kosa, u tom periodu izgradit će se rotori pa bi zadiranje u postojeću dionicu Peličeti - Šijana bilo gotovo do turističke sezone. Do kraja ljeta gradile bi se i nove dvije prometne trake, dok bi se promet odvijao postojećom cestom, a na jesen bi se rekonstruirala postojeća dionica, a promet odvijao novoizgrađenom dionicom.

Do kraja godine, ukoliko se sve bude odvijalo prema zamišljenom planu, kompletna bi dionica bila četverotračna. Kos je dok je još natječaj bio u tijeku naglasio da rotori trebaju biti gotovi do početka turističke sezone, a paralelno će se graditi dva nova traka, te se na jesen izvođači prebacuju na postojeću prometnicu tako da se promet ne prekida zbog radova. Inače, krajnji cilj Hrvatskih cesta je četverotračnu dionicu produžiti do Zračne luke Pula. ( G. ROJNIĆ; snimio M. ANGELINI)

CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter