Slovenci nastavljaju gradnju autoceste koja ce povezati sadašnju državnu mrežu autocesta koja završava u Kopru, odnosno Izoli, s ostalim dijelom slovenske Istre do Pirana i slovensko-hrvatskog granicnog prijelaza na Kaštelu.
Tunel ce prolaziti ispod brda Sv. Marko, odnosno ispod zgrade bolnice u Izoli koja je izgradena na vrhu spomenutog brda, i bit ce dug dva kilometra. S time ce se rasteretiti promet prema Hrvatskoj koji sad tece preko doline Dragonje i stvara ogromne probleme lokalnom stanovništvu i hrvatskom turizmu zbog stalnih kolona. Izgradnja tunela bit ce povjerena mariborskoj tvrtki Cpm i austrijskoj tvrtki Alpine Bau, koje su pobijedile na javnom natjecaju, s time da ce posao obaviti do 2012., i to za 64,5 milijuna eura.
Posao je povjeren slovensko-austrijskom dvojcu nakon tri i pol godine natezanja i nakon što je talijanska tvrtka Vidoni Intercantieri izgubila posao zbog odluke državne komisije za provjeru javnih natjecaja koja je poništila rezultate natjecaja na kojem su Talijani dobili posao uz ponudu od 87,4 milijuna eura.