Kad bi hrvatski građani mogli sjesti u fotelju ministra turizma, njih 25 posto prvo bi unaprijedilo dodatnu turističku ponudu, a zatim bi njih 14 posto snizilo cijene u turizmu. Ovo je samo jedan od rezultata istraživanja GfK - centra za istraživanje tržišta, kojim se pokušalo odgonetnuti što je najbolje, a što najgore u našem turizmu po mišljenju samih građana.
Najveća kvaliteta su nam prirodne ljepote i razvedena obala, a što se tiče zemalja na koje bi se trebali ugledati to su prije svega Austrija i Španjolska.
Rezultati istraživanja koje obuhvaća mišljenje građana za sve županije u 11 kategorija - priroda, povijest, osobe, događanja, kultura, sport, restorani, smještaj, zabava, shopping i proizvod - predstavljeni su jučer u hotelu Esplanada, baš kao i na osnovu njih izrađena besplatna mobilna aplikacija "bestCroatia".
To je, kako je rečeno, trenutno najpotpunija i informacijski najopsežnija turistička mobilna aplikacija za Hrvatsku sa svojih 3.400 posebnih turističkih atrakcija koje su izabrali građani.
Projekt je došao poduprijeti i ministar turizma Darko Lorencin koji je mišljenje građana ocijenio itekako važnim, a njihovu percepciju točnom, makar se s njima i ne složio glede poimanja cijena usluga držeći da i nisu previsoke. (S. PAVIĆ/Novi list, GI)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.