Gradane uvjeravaju da dobro žive

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Gradska uprava ne posluje transparentno te nije otvorena prema javnosti i vijecnicima, koji cesto ostaju bez odgovora na pitanja kako i na što se troši novac iz proracuna.

Zakljucak je to nedjeljne konferencije za novinare pulskog HDZ-a (podružnica stranke koja se zalaže za neradnu nedjelju). Predsjednica Lovorka Tomicic osvrnula se na nedostupne rezultate nadzora poslovanja Grada.

Takoder, izbjegnut je odgovor na vijecnicko pitanje o novcu utrošenom za usluge zastupanja u sporu s tvrtkom Merum projekt i nacinu na koji je za intelektualne i osobne usluge utrošeno više od cetiri milijuna kuna, napomenula je.

Tomicic je govorila i o reorganizaciji gradskih tijela, koju su podržavali dok na vidjelo nije izašlo da je njezin cilj bila smjena nepodobnih.

- Iako je deset zaposlenika poslano doma, u prosincu je zaposleno sedam novih osoba, pa znacajnih rezultata reorganizacije nema, zakljucila je Tomicic.

Tajnik pulskog HDZ-a Zrinko Kajfeš osvrnuo se pak na novac koji Grad troši na informiranje i propagandu. Po njemu, gradska poduzeca financiraju iste agencije koje osmišljavaju kampanju vladajucih da bi ih novcem gradana uvjeravali da žive u idilicnoj županiji.

- Herculanea je potrošila 30, a Pulapromet 20 tisuca kuna za postizanje pozitivne klime kod korisnika, dok je IDS potrošio 92 tisuce kuna na agencije za promidžbenu kampanju.

Za promidžbu gradonacelnika utrošeno je 588 tisuca kuna, a za promidžbu i informiranju u odjelu za lokalnu samoupravu 1,7 milijuna. Još 200 tisuca kuna dobili su pak vanjski suradnici za odnose s javnošcu, dok je nepoznat iznos utrošen na gradske djelatnike koji rade isti posao.

Kajfeš je napomenuo da istovremeno zanemareni ostaju puno veci problemi u Puli, kao što je, primjerice, zdravstvo.


Podijeli: Facebook Twiter