Grad poluprazan, ulice ostale u mraku

(D. MEMEDOVIĆ)
(D. MEMEDOVIĆ)

Iako je najavljivano da će se u subotu u 17 sati sinkronizirano upaliti sve božićna rasvjeta u centru gradu, zajedno s lampicama u dućanima koji sudjeluju u subotnjem "Shopping za sv. Nikolu", to se nije dogodilo. Nije svjetlila čak ni najveća svjetleća kugla na Forumu, u mraku je ostala i božićna rasvjeta duž ulice Sergijevaca, pa čak i ukrasi na Giardinima. Svijetlile su samo božićne lampice oko stabala u Flanatičkoj i one u dućanima koji su sudjelovali u manifestaciji "Shopping za Sv. Nikolu", još jednoj u nizu šoping akcija koju za naše sugrađane i njihove goste organiziraju pulska turistička zajednica, Grad Pula, HGK Pula i Udruženja obrtnika Pule.

No, nisu imale baš kome svijetliti. Iako su brojne otvorene trgovine, od 17 do 21 sat, nudile od 15 pa do 30 posto popusta kupaca je bilo vrlo malo, a grad gotovo prazan. Nešto je više ljudi bilo tek u trgovinama s cipelama te Muelleru koji je nudio 15 posto na ukupnu kupovinu te dućanima s dječjim igračkama. Kako su nam navele prodavačice iz nekoliko dućana kiša koja uporno pada cijeli dan upropastila je šoping jer su mnogi, koji su imali namjeru doći u kupovinu, zbog lošeg vremena na kraju odustali. Jedino su nam u Coin Casi naveli da su prodajom zadovoljni te da kupaca imaju konstantno, kroz cijeli dan.

Ipak, u toj nimalo svečarskoj atmosferi naišli smo na dvije Puljanke, koje su željele ostati neimenovane, a koje su se u kišno poslijepodne "bacile" na kupovinu obuće. Kako su nam ispričale kupile su kopačke s 15 posto popusta, te naletjele na akciju "Jedan par kupiš, drugi dobiješ za kunu". - Super akcija. Odmah smo se dogovorile, kupile dva para čizma i platile ih 401 kunu, a zatim čizme i račun podijelile pa su svakoj ispale samo 200 kuna, navele su nam". Inače, moramo napomenuti da su se manifestaciji "prikrpali" i drugi dućani koji nisu sudjelovali u njoj (oni koji jesu bili su označeni plakatima i lampicama) ali su u subotu popodne bili otvoreni te nudili vlastite popuste i akcije, a bilo je i onih koji nisu nudili nikakve posebne akcije, poput DM-a, iako su u izlogu imali izložen plakat manifestacije već su nudili samo "svoje uobičajene popuste". (B. PETROVIĆ, snimio D. MEMEDOVIĆ)

  


Podijeli: Facebook Twiter