Gosti mi bježe jer im ne mogu osigurati internet

(Z. STRAHINJA)
(Z. STRAHINJA)

Dvije apartmanske zgrade za smještaj turista u Barbarigi već su dva tjedna bez brze internetske veze. Ne treba biti stručnjak da bi se shvatilo kako prekid veze, u doba kad je internet stvar osnovne ponude, a ne luksuza, utječe na turistički posao. Uostalom, vlasnik Andrija Pešić tvrdi da smještajne kapacitete oglašava kao apartmane s internetom pa turisti ovaj kvar doživljavaju i kao prijevaru.

- Gosti mi ne žele ostati ako nemam internet, kaže Pešić i tvrdi da mu posao propada jer operater nije na vrijeme poslao tehničare u intervenciju.

Problemi su nastali u petak, 24. srpnja, kada su Pešićevi objekti na ulazu u naselje Betiga kod Barbarige prvi put "ispali iz mreže". Hrvatski Telekom obavijestio je sutradan, a s obzirom da ni sljedećih dana nije bilo reakcije iz tvrtke, nastavio ih je obavještavati i zahtijevati da izađu na teren do 31. srpnja, kada smo i mi došli u Betigu.

- Prvih dana kako se to dogodilo otišla su mi zbog toga dva gosta. A sada, kako se to odužilo, stvar je sve gora. Bili su iz HT-a u utorak, zamijenili su uređaj, ali opet ima problema. Zato sam sinoć (srijeda, op. n.) morao i opet angažirati privatne osobe da mi postave svoje uređaje, rekao nam je jučer Pešić.

Zanimljivo je da su mu HT-ovi serviseri stigli tek nakon više od tjedan dana poziva i to nakon što smo uputili novinarski zahtjev za komentarom slučaja HT-ovoj službi za odnose s medijima. U svom pisanom odgovoru predstavnici HT-a ni jednom riječju nisu demantirali Pešićeve navode o tome kako je višekratno i uzaludno zahtijevao da mu pošalju servisera.

- Tehničar Hrvatskog Telekoma je u najkraćem roku bio kod korisnika, gospodina Pešića, te ponovno zamijenio router koji je po drugi put izgorio nakon grmljavinskog nevremena. Uslijed grmljavine pregorjela je utičnica i modem koji je prethodno već mijenjan. Nakon intervencije, usluga je uspostavljena, poručili su iz HT-ove službe za odnose s javnošću.

Ako se oslonimo na tvrdnje iznajmljivača, teško je prihvatiti navode o intervenciji servisera u najkraćem roku. Uz to, izgleda da se krivica za prekid ne može svaliti na grmljavinu i izgorjelu instalaciju, jer Pešić tvrdi da je u međuvremenu veza funkcionirala s posuđenim modemom koji mu je postavio privatni serviser.

- Ali ni to nije rješenje. To nije moj uređaj, niti od HT-a. Oni moraju doći postaviti svoj i osposobiti liniju. Svakodnevno mi bježe gosti, a ja više ne znam što da radim, zaključuje Pešić. (Zvjezdan STRAHINJA)


Podijeli: Facebook Twiter