U trenutku kada je jedan od najunosnijih brazilskih proizvoda, supermodel i najbolje plaćena manekenka na svijetu, božanstvena Giselle Bundche pojavila na naslovnici Voguea u društvu s top brazilskim nogometašem Neymarom, sve je vodilo ka jednom.
A kada je fotku još potpisao proslavljeni fotograf Mario Testino, sve je bilo kristalno jasno - nogomet je sada najvažnija stvar na svijetu, i to cijelom. Ako je modna Biblija u znaku Brazila i nogometa, vrijeme je da i modni svijet poprimi neke nove boje. Sve je u znaku Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, a s njim i žuto zelenih kombinacija, palmi, južnjačke strasti i sambe koje su već osvojile planetu.
Time su konačno, muški editorijali došli na svoje i pomirili trendsettere i sportske tipove, te su oni krcati sportsko-elegantnim kombinacija u kojem se najimena natječu tko će lansirati bolju kolekciju - Adidas Nike, Puma… Ali, nogomet je sada više od sporta, nogomet je stil, biznis, najbolja besplatna reklama u kojoj su nogometaši najbolji manekeni. Oni nose odijela najvećih modnih brendova. I kao što se na dodjeli Oscara dizajneri natječu tko će odjenuti koju glumačku zvijezdu, tako se na nogometnom prvenstvu modne kuće nadmeću u čijem će odijelu nogometna momčad odletjeti u Brazil.
Naši "vatreni" će u Varteksovim odijelima, Talijani u Armanijevim, dok fanovi dubljeg džepa pak mogu uživati u specijalnim Versacevim majicama za tu priliku. Ni Paul Smith nije odolio nogometnom ludilu, te je dizajnirao limitiranu nogometnu loptu s njegovim prepoznatljivim šaricama.
Dresove sada nose zgođušne manekenke u editorijalima sjajnih magazina. Seksi čarape zamijenile su nogometne dokoljenke, a patike (srećom ne i kopačke) nose se uz večernje haljine, rupičaste jaknice pravi su must have, i nose se uz plisiranu suknju kakve su nosile djevojke "Momaka s Madisona". (L. BAGAR)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.