Googleovo priznanje kampanji HTZ-a "Croatia Feeds"

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Google je na svojim stranicama "Think with Google" objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice "Croatia Feeds" gdje je ocjenjuju kao vrlo uspješnu, odnosno kao primjer dobre prakse u kreiranju i provedbi promotivnih kampanja. Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Googleovog rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova nego u drugih prosječnih kampanja, 40 posto veći prosječni posjet web lokacije kampanje od postavljenog cilja te 40-postotno povećanje općih pretraživanja vezanih uz Hrvatsku. Također se naglašava da je HTZ uspješno koristio rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanima uz Hrvatsku što je implementirano u preciznoj strategiji sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.

- Riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. "Croatia Feeds" kampanja temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Koncept se po svojim karakteristikama značajno distancira od uobičajenih online kampanja, jer "Croatia Feeds" sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista, komentira najnovije priznanje direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Glavni je cilj projekta i kampanje "Croatia Feeds", pokrenute u kolovozu prošle godine, na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatska odredišta. Kreirana je i posebna web stranica "Croatia Feeds", a na osmišljavanju kampanje i njenog sadržaja su, pored HTZ-a, sudjelovali i članovi Googleovog kreativnog tima "The ZOO" koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama. (D. P.)


Podijeli: Facebook Twiter