Google je na svojim stranicama "Think with Google" objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice "Croatia Feeds" gdje je ocjenjuju kao vrlo uspješnu, odnosno kao primjer dobre prakse u kreiranju i provedbi promotivnih kampanja. Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Googleovog rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova nego u drugih prosječnih kampanja, 40 posto veći prosječni posjet web lokacije kampanje od postavljenog cilja te 40-postotno povećanje općih pretraživanja vezanih uz Hrvatsku. Također se naglašava da je HTZ uspješno koristio rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanima uz Hrvatsku što je implementirano u preciznoj strategiji sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.
- Riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. "Croatia Feeds" kampanja temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Koncept se po svojim karakteristikama značajno distancira od uobičajenih online kampanja, jer "Croatia Feeds" sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista, komentira najnovije priznanje direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.
Glavni je cilj projekta i kampanje "Croatia Feeds", pokrenute u kolovozu prošle godine, na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatska odredišta. Kreirana je i posebna web stranica "Croatia Feeds", a na osmišljavanju kampanje i njenog sadržaja su, pored HTZ-a, sudjelovali i članovi Googleovog kreativnog tima "The ZOO" koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama. (D. P.)