Americka globalna tvrtka Google u lipnju ove godine otvara ured u Hrvatskoj za regiju Adriatic cime planira osigurati vecu ponudu proizvoda, bolje rezultate pretraživanja i efikasnija rješenja oglašavanja za klijente i partnere u Hrvatskoj i regiji, najavljeno je danas iz te tvrtke.
Osim za hrvatsko novi ce ured, na cijem je celu Joško Mrndže, biti zadužen i za tržišta Srbije i Slovenije, a tim potezom Google potvrduje i strategiju koja se zasniva na pomoci lokalnim pojedincima i tvrtkama u ostvarivanju koristi od razvoja interneta.
Putem tog ureda oglašivacima ce nuditi neposrednu lokalnu podršku, pri cemu Mrndže istice kako je Google prepoznao velike mogucnosti koje se razvijanjem online prisutnosti nude lokalnim tvrtkama.
Napominje i da je Google vec prilagodio lokalnim potrebama 15-ak proizvoda namijenjenih pojedincima i tvrtkama na hrvatskom, slovenskom i srpskom tržištu, medu kojima su Google Apps, Google Maps s LBC, Google Translate i drugi.