Kako bi dodatno konkurirao klasicnoj televiziji, kablovskim distributerima te servisima koji preko weba nude sadržaje na zahtjev korisnika Google je odlucio otvoriti dvadesetak novih specijaliziranih kanala.
Otkako je 2006. za 1,6 milijardi dolara kupio video servis YouTube, Google je u potrazi za nacinima dodatnog unovcenja ovog popularnog servisa. Potpisani su ugovori s brojnim televizijskim kanalima, glazbenicima i slicnima, a sve da se oglašivacima ponudi ciljano mjesto plasiranja oglasa.
Prema napisima Wall Street Journala, Google je u novoj misiji. Na YouTubeu planira otvoriti oko dvadeset novih "premium kanala" koji ce svakog tjedna producirati oko deset sati materijala, ekskluzivno za korisnike ovog servisa.
Google za razvoj svog novog projekta planira potrošiti oko stotinu milijuna dolara, navodi WSJ.
Kako god završi ova spekulacija, vrlo je vjerojatno da sadržaji, jednako kao i mnogi drugi na ovom servisu, nece biti dostupni korisnicima iz Hrvatske.