Damir Gojanović, predsjednik zagrebačkog Hokejaškog kluba na ledu Medveščak, najzaslužniji je za visok uzlet hokeja na ledu koji je u posljednje četiri godine prerastao u pravi fenomen. Narednog će vikenda u Puli "medvjedi", gladijatori modernog doba, nadmašiti sami sebe i ući u povijest kao organizatori prve hokejaške utakmice u rimskom amfiteatru.
- Kako doživljavate skorašnji spektakl i kako je uopće došlo do ideje da se hokej igra u pulskom amfiteatru?
- Moram biti iskren i reći da sam tek prije nekoliko dana posjetio Arenu i nisam bio siguran što mogu očekivati. Kad sam ušao u Arenu - zanijemio sam. Moj tim je bio ovdje prošloga tjedna i pokušali su mi objasniti kako izgleda Arena, ali priznat ću da nisu bili ni blizu onome što sam danas doživio. Siguran sam da nitko ne može biti svjestan veličine, zahtjevnosti, težine i spektakularnosti ovoga projekta. Prvi put u povijesti hokeja Pula ima čast biti domaćin ovakvom spektaklu i naša zahvalnost je neizmjerna. Teško mi je odgovoriti na pitanje o ideji, no ona je logičan slijed razmišljanja ljudi koji rade na projektu Medveščaka, osobito naših partnerskih agencija CM Sports i PRiredba.
Zahtjevi i očekivanja sponzora, partnera, navijača, medija iz sezone u sezonu su sve veća, sport ne postoji samo zbog sporta i to je surova sportska stvarnost. No, ono što smatram najvažnijim jest da hokej ovim projektom izlazi izvan granica svog grada, doduše ovime ne izlazimo kao klub samo na nacionalnu razinu, jer nema dijela svijeta u kojem ne pričaju o ovom projektu.
- KHL Medveščak Zagreb je poznat po tome što promovira hokej i uvijek donosi novi spektakl. Što može donijeti pulski događaj promociji hokeja, sporta i Hrvatske u svijetu?
- Osim promocije kluba, ovaj projekt ima najvažniju ulogu sportaša i sporta, a to je promocija zemlje i same lokacije događanja. Nešto povijesno dešava se na Jadranskoj obali, traženoj i atraktivnoj turističkoj lokaciji, i ovim projektom Pula, Istra i Hrvatska ponovno dolaze u centar svjetske pažnje u vrijeme posezone i neposredno prije početka promocije iduće turističke sezone. Sjećam se teniskog meča Ivanišević - McEnroe na dubrovačkom Stradunu o kojem su svjetski mediji pisali tjednima. Ovdje ponovno pišemo povijest. Nadam se da će oni koji imaju prigovore na ovaj projekt shvatiti njegovu važnost za lokaciju, za zemlju, za promociju turizma i da će nas podržati u ovome.
- Kako će se ovaj spektakl odraziti na imidž Medveščaka u EBEL-u, u svjetskim okvirima, s obzirom na to da o ovom događaju pišu svi relevantni hokejski mediji na svijetu?
- O Medveščaku već tjednima izvještavaju svjetski mediji, ulaznice za spektakl u Puli prodale su se u SAD-u i na Novom Zelandu. U samo 10 dana primili smo više od 200 zahtijeva za medijsko praćenje projekta, CNN će se tijekom utakmica iz Arene uključivati u svoj studio u Londonu, a na zahtjev stranih medija događaj, kao i cijelu lokaciju snimat će bespilotne letjelice. Vrijednost ovog projekta već sada je iznimna kako za sam klub tako i za Pulu i Istru. Međutim, to je onaj dio koji je show. U isto vrijeme naš klub mora odgovoriti svim sportskim zahtjevima jer publika, partneri i mediji istovremeno od nas očekuju i rezultat, i tu je iznimno velik pritisak na igrače i trenera. (Razgovarao Goran ROJNIĆ)
INTEGRALNI INTERVJU U TISKANOM IZDANJU