GM-ov cilj dizelsko-elektricni hibrid

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Buduci da su zasad svi serijski hibridni modeli zasnovani na benzinskim jedinicama uparenim s elektromotorima, logicno pitanje koje se namece jest – zašto proizvodaci tržištu ne ponude dizelsko-elektricno hibridno rješenje.

Najveci problem ovakvog koncepta zasad je – cijena. S obzirom na to da vec hibridni benzinski modeli iziskuju premiju na cijenu te buduci da su dizelaši takoder skuplji od svojih benzinskih konkurenata u istoj klasi, dizelsko-hibridno rješenje bilo bi jednostavno preskupo.

Svjesni su toga i proizvodaci koji ipak ne odustaju od ideje, a prvim linijama fronte ovih se dana navodno pridružio i General Motors cija je namjera, kako prenosi Autocar, ponuditi tržištu spomenuto rješenje do 2012. na modelima poput Astre i Insignije.

Maurizio Cisternino, GM-ov direktor tehnološkog razvoja za Europu, britanskom je casopisu rekao kako im je namjera premiju za dizelsko-hibridni model svesti na najviše tisucu eura.

Ocekuje se da bi elektromotoru društvo pravio 1.6-litreni common-rail turbodizelaš iz Opela, a ostaje za vidjeti hoce li prvi model s ovakvim pogonom biti serijski Opel Ampera.


Podijeli: Facebook Twiter