Gledanost ruše niske strasti gledatelja!

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Programsko vijece HRT-a – ono što je od njega ostalo, a ostalo je svega šest clanova od njih 11 – sastalo se pa raspravljalo i o programu, nakon punih godinu dana uporna izbjegavanja teme zbog koje su i osnovani!

No, možda je bolje bilo da su raspravu o realizaciji programa u prvih šest mjeseci ove godine i opet zaobišli.

Ovako, cuti se moglo i v.d. glavnog urednika Informativnog programa HTV-a Renata Kunica kako krivce za pad gledanosti pojedinih emisija HTV-a nalazi u gledateljima!? Jer, kako rece, program konkurentskih kuca se gleda, jer "publika voli krv, znoj i suze i na taj nacin zadovoljava svoje niske strasti".

Zbog izrecenog promptno ga je prozvao Hašim Bahtijari. Kunic se promptno i ispricao, ali i ostao kod konstatacije da gledatelji gledaju konkurenciju, jer teže žutom sadržaju.

Zato je na svoje bez sumnje došla direktorica programa HTV-a Hloverka Novak Srzic. Dio vijecnika je, naime, najprije konstatirao da je Otvoreno u novoj koncepciji izgubilo svoju žestinu, da bi Anja Šovagovic Despot ustvrdila kako je "konacno došlo vrijeme da žalimo za vremenom kad ga je Hloverka vodila".

Nakon svega izrecenog, ne treba se cuditi podatku da je u prvih šest mjeseci gledanost programa HTV-a pala za 17 posto, što je, kako rece, voditelj sektora Opcih i zajednickih poslova Darije Vladimir Josic, direktno utjecalo i na prihode od marketinga.

HRT je u prvih šest mjeseci 2010. ostvario dobit od 3,1 milijuna kuna, ali ponajprije zbog povecanja prihoda od povecane pristojbe, dok su prihodi od marketinga pali u odnosu na isto razdoblje 2009. za 11,4 posto.

Josic je kazao kako ni u buducnosti od marketinga ne treba ocekivati ništa spektakularno, što zbog novog Zakona o HRT-u, što zbog konkurencije koja cini sve da im uzme klijente.

Usprkos svemu, Vijece je Izvješce o poslovanju prihvatilo te ce ga takvog i uputiti Saboru, uz prigodan komentara Šovagovic Despot: "Za koga je, dobro je."


Podijeli: Facebook Twiter