Regulacija prometa u naselju Kanfanar predstavljena je i na javnoj raspravi. Prema tom projektu, glavni kanfanarski trg, onaj Marka Zeljka, trebao bi postati pješacka zona.
Na javnoj raspravi, na kojoj je bilo dvadesetak gradana, raspravljalo se o tome bi li trg uopce trebao postati pješacka zona, a gradani su sugerirali i da se broj jednosmjernih ulica koje su predvidene tim projektom smanji na minimum buduci da promet u naselju Kanfanar, izvan glavne prometnice koja vodi prema Žminju, odnosno Rovinju, nije intenzivan.
Idejno rješenje i preinake trebali bi svakako riješiti problem parkiranja na trgu i sporednim ulicama. Automobili ce se, osim na velikom parkiralištu Vala, parkirati na prostoru u produžetku zgrade Opcine, a ugostiteljskim objektima na tom potezu, ukoliko postane pješacka zona, opskrba ce biti omogucena s Ulice Franje Glavinica.
Mještani su skrenuli pažnju i na sigurnost u prometu, odnosno upozorili na kriticne tocke. Jedna od njih je pješacki prijelaz na glavnom trgu koji bi se trebao pomaknuti bliže parku gdje se nalazi spomenik palim borcima. Trenutno se nalazi blizu zavoja, uz zgradu koju dijele komunalno poduzeca Limska draga i kanfanarska Turisticka zajednica.
Vozaci koji se krecu iz smjera Žminja prema Rovinju nemaju dobru vidljivost, a pješacki prijelaz nije ni oznacen prometnim znakom. Uz to, sporedne ulice koje izlaze na glavnu, Istarsku ulicu, trebale bi biti bolje oznacene da bi se opasnost prikljucenja u promet svela na minimum.
Prema projektu se ocekuje i dislokacija autobusnog stajališta, odnosno autobusnog kolodvora. Umjesto na glavnom trgu, gdje se trenutno zaustavljaju autobusi, ono bi se trebalo nalaziti iza OŠ Petra Studenca ili na velikom parkiralištu Vala nedaleko od glavnog trga.
Odabere li se varijanta stanice na velikom parkiralištu, napravilo bi se stajalište za školski autobus iza škole koje bi bilo sigurnije za djecu, a odvojak izmedu Ulice Petra Studenca i Dvigradske postao bi, radi preglednosti, jednosmjeran.