Glas Istre - prvi glas poznatih istarskih glazbenika

Glazbenici i snimateljska ekipa koja je radila na spotu
Glazbenici i snimateljska ekipa koja je radila na spotu

Glas Istre će se na ovogodišnjem Pula Film Festivalu predstaviti novim reklamnim spotom, čije je snimanje završeno ovih dana. Produkciju spota potpisuje Glas Istre, a režija je povjerena poznatoj redateljici Katji Restović, autorici mnogih glazbenih videospotova za domaće i strane estradne zvijezde, dok je snimanje obavila ekipa kaštelirskog Rose Arta, u sastavu Josip Pino Ružić i Marin Brkljača.

Prije dvije godine Restović je prvi put napravila reklamni spot Glasa Istre za isti filmski festival, pa se dobra suradnja nastavlja. Snimanje se odvijalo u lounge baru Caffea del Mar, smještenom u sklopu porečkog hotela Palazzo, a protagonisti spota su poznati istarski glazbenici Gabrijela Galant Jelenić, Edi Maružin, Livio Morosin, Bruno Krajcar i Serđo Valić.

- Kako sam prije dvije godine režirala reklamni spot za Glas Istre s filmskom temom, pozvana sam da i ove godine učinim isto, a ideja je došla spontano i u dogovoru s Mirjanom Perković Melon, rukovoditeljicom Službe promocije Glasa Istre, koja je bila puna povjerenja i dala mi otvorene ruke.

Tako jedino i volim raditi, a u posljednje vrijeme i nikako drugačije. U razgovorima s njom, jako mi se je svidjela ideja da poznati Istrijani iz svijeta glazbe pokažu i kažu da čitaju Glas Istre i da je on njihov omiljeni početak dana uz kavu, kao i mnogima – naposljetku i meni. 

Snimanje je proteklo izuzetno ugodno, kao i uvijek s mojom ekipom, a snimali smo visokom produkcijom i najnovijom kamerom Rose Arta, te mojim dragim prijateljem Josipom Ružićem. Kako u posljednje vrijeme snimam i radim filmsku produkciju samo s njim, a pjevači koji su bili pozvani kao glumci i nositelji poruke bili su izuzetno dragi i spremni na suradnju, ovaj je zadatak bio izuzetno zadovoljstvo, kaže Restović.

Dodaje da je skript namjerno napravila vrlo jednostavnim, jer uz snažne karizme i vjerodostojnost imena koja se pojavljuju u reklami, sugestija slike osim same njene visoke kvalitete nije ni bila posebno potrebna, upravo suprotno.

- Svaka druga priča bila bi namještena, a to mi nikako nije bio cilj. U montaži sam koristila filmske efekte posebno stoga, jer će se ta reklama vrtjeti i na pulskom filmskom festivalu, zaključuje Restović. Za postprodukciju tona i efekata, a samim time i krajnjeg dojma reklame zaslužan je Ružić koji je ponovno pokazao veliko snimateljsko umijeće, dok je asistent Brkljača imao zahtjevan zadatak postaviti svjetlo i napraviti dubinu prostora, što nije lak zadatak u velikom prostoru, posebno stoga što je to bilo dnevno snimanje. Za make up i "lickanje" glazbenika tijekom snimanja bila je zadužena Tereza Ružić, dok je Azeglio Picco, desna ruka Restović i organizator snimanja, budno pratio da sve protekne kako treba.

Snimanje je trajalo punih šest sati, a atmosfera je cijelo vrijeme bila radna, ali i zabavna i duhovita, jer na kraju krajeva, svi se akteri dobro poznaju i surađivali su na raznim projektima.

- Odvojiš malo vremena, podružiš se s ljudima, ovoga puta to su bili ljudi iz branše, i svako novo iskustvo je dobrodošlo. A Glas Istre je u svijesti svima nama, otkad znamo za sebe, kazala nam je u pauzi snimanja pjevačica pulske grupe Nola Gabrijela Galant Jelenić.

Kada je završio sa svojim dijelom snimanja pridružio nam se i Gustaf broj jedan, popularni Edi Maružin, koji je rekao da iako vremena ima uvijek malo, bilo mu je drago izdvojit ga za Glas Istre. Osim toga, bila je to i prilika za prizivanje sjećanja, nekih davnih nastupa u hotelu Riviera, kako se nekada zvao Palazzo.

- Ovo je i jedan sentimentalan povrat, baš sam prije komentirao s Livijom, na mjesto gdje smo prije svirili od '86 do '91. Sve je to mijena istina, je, ali opet neki sentiment proradi, da bude lipo sjetit se. Magari ne volim se sjećati kako je bilo kad smo bili mladi, jer tek onda shvatiš koliko si star, ali sve u svemu jedno dobro i zanimljivo iskustvo, kaže Edi. Na Festival igranog filma pokušat će, dodaje, doći koliko stigne, jer je to špica sezone, barem da se prisjeti starih vremena kada su preskakali ogradu da bi ušli u Arenu.

Među onima koji čitaju Glas Istre svaki dan je i mladi glazbenik Serđo Valić, čiji je novi, drugi album pod nazivom "Zakantaj Istro" upravo nedavno izašao.

- Uvijek mi je drago surađivati sa Glasom Istre koji je glavni medijski pokrovitelj mog novog, ali i prethodnog albuma. Snimanje je proteklo odlično, drago mi je da sam bio pozvan i da sam imao priliku družiti se s mojim kolegama glazbenicima, kazao nam je Serđo.

Brunu Krajcaru pak bilo je drago da je redateljica spota Restović s kojom je više puta surađivao.

- Posebno mi je drago što je to za Glas Istre, za novine s kojima sam odrastao i svaki dan vidim što se događa u Istri, veli Bruno.

Novi reklamni uradak Glasa Istre vrtjet će se prije projekcija u Areni i tijekom festivalskih događanja na Portarati, ali i na dvije istarske televizije, na kojima će se osim glavnog spota u kojem sudjeluju svi pjevači vrtjeti i zasebni spotovi sa svakim pjevačem posebno. (V. HABEREITER; snimio M. BRKLJAČA)


Podijeli: Facebook Twiter