Fundamentalz kao osvrt na biennale arhitekture

Grin Photo Gallery, Egoist Artz i Partz Production u suradnji s Pučkim otvorenim učilištem priređuju izložbu pod nazivom Fundamentalz, čiji su autori fotograf Robert Sironić i medijski manipulator Zaneto Paulin, dok je kuratorica i umjetnička direktorica Maja Briski.

Otvorenje izložbe održat će se u srijedu s početkom u 19 sati u Multimedijalnom centru grada Rovinja. Fundametalz je zapravo multimedijalni projekt koji integrira originalne umjetničke, stručne i personalne interpretacije ideja i programa realiziranih na 14. Biennalu arhitekture u Veneciji 2014. godine. Koncept se sastoji od dvije samostalne izložbe fotografija, tekstualne analize Biennala te kolekcije autentičnih dokumenata s njegova otvorenja.

Fotograf i galerist, utemeljitelj fotografske galerije Grin u Umagu, Robert Sironić predstavlja samostalnu izložbu fotografija pod nazivom "Fundamentalz: In the Real World" kojom elaborira svoju fascinaciju varljivim granicama između bijenalske realnosti i fikcije. Medijski manipulator, Zaneto Paulin, prezentira samostalnu izložbu fotografija Fundamentalz čija su tri poglavlja - Basicz, Artz & Partz i Venewz, izvedena njegovim originalnim art konceptom Thumbnails (Kontakti), kojim svaku temu prezentira cjelovitom storijom od 24 slike. Osnovne konceptualne, povijesne i prezentacijske elemente Biennala arhitekture postavljenog i izvedenog prema zamislima čuvenog nizozemskog arhitekta i teoretičara Rema Koolhaasa analizira i strukovno valorizira kustos izložbe Maja Briski. Izložba ostaje otvorena do 8. prosinca. (M. Me.)

Podijeli: Facebook Twiter