Neupućenima ili glazbeno ravnodušnima uživanje u jazz glazbi može zasmetati kao nekakav intelektualni snobizam, iako ponekad ima i toga u manjem dijelu publike prilikom gostovanja velikih autora. No, sinoćnji koncert u autentičnom jazz klubu Fiorin, kao i broj ljubitelja jazza koji lojalno pohode, 'hrane' se i druže u ovom autentičnom jazz baru u središtu Pule, svojevrsni su protuargument toj olakoj i neutemeljenoj tezi.
Kao jedino mjesto u gradu koji već četiri godine redovito njeguje tu vrstu glazbe, zahvaljujući entuzijazmu vlasnika Tonija Šestana i njegovoj strastvenoj ljubavi prema jazzu, Fiorin svakog petka gostima nudi koncerte uživo kućnog Fiorin jazz orchestra, koji u suštini čine svi istaknutiji pulski jazz glazbenici. Ovisno o okolnostima, nekad je to kvintet, ponekad kvartet, trio ili duo, a sinoć je jazz session "Dont be lazy, be jazzy", uz slobodan ulaz, pružio trio koji su činili klavijaturist Leon Brenko, gitarist Boro Lukić i basist Nenad Mirt.
Veći dio dvosatnog koncerta oslonio se na jazz standarde koji su prvotno, 30-ih, 40-ih, 50-ih i 60-ih, bili sastavni dio filmske glazbe koje su potom preuzimali i izvodili jazzeri, poput skladbe Henryja Mancinija "Days of wine and roses" iz istoimenog filma iz 1962., zatim "Beautiful love" iz ranih 30-ih, odnosno "All the things you are" iz ranih 40-ih.
Koncert su ipak, mimo filmske glazbe, otvorili suptilnom izvedbom vječite "Blue Monk" Theloniousa Monka, a kasnije i "Spain" Chicka Coreae. Bilo je na početku drugog seta i bossa nove, no bogato glazbeno putovanje 20. stoljećem zaokruženo je skladbama "Oleo" Sonnyja Rollinsa i "Billie's Bounce" Charlieja Parkera. (Napisao i snimio Z. ANGELESKI)