Film učenika OŠ Veruda "Pomozi za sreću"

Filmska ekipa s mentoricom i ravnateljicom (B. PETROVIĆ)
Filmska ekipa s mentoricom i ravnateljicom (B. PETROVIĆ)

"Pomozi za sreću" naziv je videouratka koji je danas svečano promoviran u prostorijama Društva distrofičara Istarske županije.  Kratki film koji govori o integraciji djece s poteškoćama u razvoju u redovni sustav školstva te odnosu učenika i nastavnika u Osnovnoj školi Veruda realizirala je filmska grupa škole, odnosno učenici 8b i 8c razreda, s mentoricom grupe Teom Šiško, profesoricom engleskog jezika. Ekipu čine učenici Dino Čordaš, Petra Pralica, Vid Bonča, Matteo Pajković i Marko Matijević.

Kako je rekao Dino, video je nastao spontano, kroz razgovor s prijateljem Vidom, a govori o tome da pomažući osobama s invaliditetom i posebnim potrebama zapravo pomažemo sami sebi jer se tada, kako je rekao, osjećamo bolje. Vid, jedan od učenika koji se u školi kreće pomoću kolica, zahvalio se svojoj ekipi riječima da ovaj video treba poslužiti za edukaciju i senzibiliziranje društva za probleme s kojima se osobe s poteškoćama svakodnevno suočavaju.

Ravnateljica škole Anita Mokorić Brščić rekla je da je ponosna na svoje učenike i djelatnike te da je škola dogradnjom u potpunosti prilagođena učenicima s posebnim potrebama - ima vanjsku rampu, lift, dvije rampe za prolazak katovima, sanitarne čvorove koji su prilagođeni, a izlazi im se ususret i rasporedom sati kako ne bi morali stalno mijenjati učionice.

Uz riječi da njihovoj školi gravitira najviše učenika s posebnim potrebama - ima ih 28, a osmero se kreće uz pomoć kolica i hodalice - zaključila je da se djeca s posebnim potrebama mogu integrirati u redovnu nastavu, ali samo uz veliki angažman djelatnika i učenika.

- Intencija je da u budućnost djeca ostaju u svojim kvartovima, gdje im je inače i društvo, stoga se i ostale škole u gradu trebaju prilagoditi učenicima s posebnim potrebama, navela je ravnateljica.

Davor Komar, predsjednik Društva distrofičara, naglasio je odličnu suradnju s ovom školom te dodao da je ona pozitivan primjer dobre prilagođenosti osobama s invaliditetom. Videouradak će se u budućnosti, naveo je, koristiti s ciljem edukacije i senzibilizacija učenika, učitelja i šire javnosti o svakodnevnoj problematici djece s poteškoćama u razvoju u redovnom školskom sustavu. (B. PETROVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter