Opcina Fažana mogla bi postati vlasnik jedan posto udjela u tvrtki Pulapromet, potvrdili su nam fažanski donacelnik Radomir Korac i vodnjanski gradonacelnik Klaudio Vitasovic.
Na sastanku zbog problema s fažanskim ukidanjem vožnji na liniji 21 zbog neplacanja udjela u nabavci Pulaprometovih autobusa te istovremenim nepostojanjem njihovih udjela u toj tvrtki, Vodnjan je ponudio jedan od svojih deset posto udjela Fažani.
- Izuzetno smo zadovoljni ovom ponudom i cinjenicom da se situacija pomice s mrtve tocke. No, ta odluka mora biti usvojena i na vodnjanskom vijecu krajem mjeseca, a potom je moraju usvojiti naši vijecnici i Skupština Pulaprometa. Tada ce iznos za nabavku autobusa biti izracunat ovisno o našem postotku u udjelima jer je dosadašnjih 277 tisuca kuna bilo bazirano na pretpostavci da smo vlasnici cetiri posto udjela. Mislim da ce sad taj iznos biti niži, komentirao je Korac.
Vodnjanski gradonacelnik kaže da nikad nisu osporavali da Fažana treba imati suvlasnickih udjela u javnim poduzecima, no istaknuo je da se ne može sve rješavati nauštrb Vodnjana.
- Ponudili smo Fažani svoj postotak da nemaju više probleme oko sufinanciranja novih autobusa Pulaprometa i revizije. No, u Herculanei ili Vodovodu treba revidirati ulaganja svih jedinica lokalne samouprave od 1993. do danas i udjele podijeliti sukladno tome. Fažana i Vodnjan su puno više od ostalih jedinica uložili u Herculaneu, a ako prepustimo udjele Fažani, ispast ce da imamo manje od ostalih, kazao je Vitasovic.
Hoce li ova vrsta preokreta u suvlasnickim udjelima vratiti Fažani ukinute vožnje na liniji 21, pitali smo Igora Škatara, direktora Pulaprometa.
- Tek kad Opcina Fažana odluci sufinancirati prijevoz u realnom iznosu i potpiše ugovor kao moguci vlasnik udjela ili, pak, kao korisnik, moci cemo ponovo pokrenuti inicijativu prema Ministarstvu prometa za povratom ukinutih polazaka. Realna razlika koja nastaje kao rezultat stvarnih rashoda na podrucju Opcine Fažana iznosi mjesecno izmedu 55 i 65 tisuca kuna bez PDV-a.
Dosad nismo mogli doci do kvalitetnog rješenja, stoga smo bili primorani pokrenuti inicijativu prema nadležnom ministarstvu za korekcijom prijevozne usluge koja je trenutno u primjeni, odgovorio je Škatar.