Facebook je uveo Interest Lists, odnosno interesne liste, koje korisnicima omogucavaju filtriranje sadržaja na osnovi njihovog zanimanja za nešto. Ove liste slicne su Twitterovim listama (Twitter Lists), kao i Google+ krugovima (Google+ Circles) jer možete kreirati listu ljudi i brendova koji pripadaju kategoriji vašeg izbora.
Liste mogu biti privatne ili javne, a ako su javne, i drugi ce ih ljudi moci pratiti. Liste ce biti vidljive na vašem News Feedu. Svatko na Facebooku može napraviti svoju listu, a drugi korisnici Facebooka mogu se preplatiti na pracenje.
Hoce li korisnici prihvatiti uvodenje ove novosti na Facebooku? Nije baš sasvim sigurno da ce se ovo svidjeti korisnicima, ali bi oglašivace itekako moglo obradovati,Vrlo je teško potaknuti korisnike na kupnju. Dok prebiru po svom News Feedu, korisnici uglavnom traže informacije koje ih zanimaju i ne prihvacaju baš tako lako oglase. News Feed je poput osobnog poštanskog sanducica (inbox), a nitko baš ne obraca previše pažnju na oglase u e-mailu.
Medutim, kad ljudi provjeravaju posebno kreirane liste, primjerice liste koje se bave sportskim dogadajima, bit ce više otvoreni za oglase koji su u neposrednoj vezi sa sadržajem koji gledaju. Nije to više "cušpajz" svega i svacega kao na News Feedu, nego tematska lista na kojoj oglašivaci mogu ponuditi svoje proizvode i usluge, primjerice ulaznice za sportske dogadaje, sportsku opremu ili bilo što drugo što je u vezi s temom takve liste.
Tako možete imati sportske liste, liste koje se bave modom, namještajem, automobilima, kucnim ljubimcima itd. (Net.hr/GI)