Facebook potice korisnike da taj virtualni brand unesu u stvarni svijet: u cetvrtak popodne lansirat ce novu uslugu koja ce fejsbukovcima omoguciti da stvore personaliziranu posjetnicu utemeljenu na slikama i postovima sa svoga profila.
Nova usluga zove se Facebook Cards i ocekuje se da postane "novi model društveno-poslovnoga umrežavanja" koji ce "premostiti jaz izmedu online i offline" svijeta, objavio je Guardian na svojim internetskim stranicama.
Facebook Cards globalno ce biti na raspolaganju za više od 800 milijuna korisnika FB-a u cetvrtak u 18 sati po srednjoeuropskome vremenu. Nastale su u suradnji s britanskom tvrtkom za digitalni tisak Moo.com.
Moo.com, tvrtka iz istocnoga Londona, daruje pedeset besplatnih posjetnica za prvih dvjesto tisuca fejsbukovaca. Standardna ce cijena biti 10 funta za 50 komada.
Facebook vjeruje da je došlo vrijeme za tu uslugu jer ce korisnici moci napraviti kreativne posjetnice u skladu s novim FB-ovim Timelineom, koji je uveden krajem prošle godine.
Timeline, koji je utemeljitelj FB-a Mark Zuckerberg u rujnu predstavio kao "pricu o vašem životu", koja dokumentira život korisnika od rodenja.