Facebook je pocetkom travnja priopcio da ima 200 milijuna korisnika, što znaci da je za malo više od tri mjeseca stekao 50 milijuna novih korisnika.
"U trenutku kad slavimo 250-milijuntog korisnika necemo prestati razvijati Facebook da bismo korisnicima interneta širom svijeta ponudili što efikasnije usluge. To znaci da ce biti dostupan svakome na svijetu", naveo je na svom blogu Zuckerberg.
Facebook je osnovan 2004. godine u studentskoj sobi Sveucilišta Harward. Danas je to najveca mreža za društveno povezivanje i dostupan je na 40 jezika.
Facebook je 13. srpnja priopcio da je njegov financijski partner DST, ciji vlasnik je ruski investitor Jurij Milner, objavio ponudu za preuzimanje dionica zaposlenih u ukupnoj vrijednosti od 100 milijuna dolara, po cemu je tvrtka Facebook vrijedna 6,5 milijardi dolara.
U studenom 2007. godine Microsoft je za 1,6 posto kapitala Facebooka izdvojio 240 milijuna dolara, cime je vrijednost Facebook procijenjena na 15 milijardi dolara.
Unatoc impresivnom broju korisnika, Facebook još uvijek nije uspio sav taj promet pretvoriti u novac, objavio je AFP.
Ovoj se društvenoj mreži zamjera da ne cini dovoljno na zaštiti osobnih podataka svojih korisnika, da im daje zbunjujuce i nepotpune informacije o privatnosti te cuva privatne podatke korsnika beskonacno dugo nakon zatvaranja korisnickog racuna, objavila je Jennifer Stoddart, kanadska povjerenica za privatnost i time vjerojatno malo pokvarila slavlje Zuckerbergu i suradnicima.