Plesna predstava "Vjeverice uzvracaju udarac" Maje Drobac nakon nedavne premijere u Zagrebackom plesnom centru gostovala je u cetvrtak u kazalištu Dr. Inat na trecem katu Rojca. Predstava je nastavak "Vjeverica na juriš", a nastala je u produkciji Dance Lab Collectiva i Hrvatskog instituta za pokret i ples. Koreografiju potpisuju izvodaci Sara Barbieri, Darija Doždor, Maja Drobac i Ognjen Vucinic.
Nove "Vjeverice" nadovezuju se na one prijašnje i preispituju sve ono što su od njihovog zadnjeg susreta naucile, no nova je vjeverica ušla u njihov vidokrug i svojom prisutnošcu i željom za pripajanjem kolektivu promijenila mnogo toga. Suština ostaje ista - vjeverice su i dalje razigrane, ponekad bijesne, nerijetko prgave, ali u konacnici jako zabavne.
Komicni elementi koji se stapaju s energetskim plesom, koji rijetko kada plesacima dopušta zaraden predah, prate jednostavnu, razumljivu, ali ne i banalnu naraciju. Uspješno stapanje svih tih elemenata cini od "Vjeverica" pravu malu rijetkost na hrvatskoj plesnoj sceni - izbrušeni dijamant temeljen na trudu, znoju i predanosti.
Oblikovanje svjetla (odlicno promišljeno i više no funkcionalno) potpisuje Marko Bolkovic, a kostime je izradila Petra Dancevic. Glazbu, koja je odlican oslonac za kretnje plesaca, odabrao je Adam Semijalac.
Nakon predstave u Rojcu razgovarali smo s Ognjenom Vucinicem, koji je nedavno osvojio Nagradu hrvatskog glumišta za ulogu u plesnoj predstavi "UTF-8" u koreografiji Sahara Azimija te izvedbi i produkciji Zagrebackog plesnog ansambla.
- Nagradu hrvatskog glumišta išcitavam kao potvrdu dosadašnjeg rada, a iskreno nisam mislio da ce ponovo biti moja. Možda je razlog tome što nas plesaca jednostavno ima malo pa, kada se svi izredaju, ponovo dode red na tebe. No, šalu na stranu, drago mi je da sam nagraden za ono što najviše volim raditi, kazao je Vucinic.
Na pitanje smatra li da je vrijeme zrelo za stvaranje stalnog plesnog ansambla u Puli Vucinic odgovara istovremeno pozitivno i negativno.
- Istina je da bismo svi mi koji smo plesne korake zapoceli u studiju Zaro kada bismo se vratili u Pulu mogli osnovati jednu jaku i ozbiljnu plesnu skupinu te da bismo zajedno mogli raditi kvalitetne projekte, no pitanje je postoje li pravi uvjeti za to. Problem je što bi to znacilo dugotrajno bivanje u Puli, što iziskuje i financijski trošak. To pak s druge strane ne znaci da je nama koji smo u Zagrebu bajno, kazao je Vucinic.