U Gradskoj knjižnici i čitaonici danas je održano županijsko natjecanje u čitanju naglas, gdje su izabrani najbolji učenici koji će predstavljati našu županiju u Sisku.
Natjecanje se odvija u dvije kategorije - učenici od trećeg do petog razreda osnovne škole i učenici od šestog do osmog razreda osnovne škole.
Najbolja u kategoriji od trećeg do petog razreda je Eleonora Lenić, učenice petog razreda Osnovne škole Vidikovac pod mentorstvom školske knjižničarke Branke Mamula, a od šestog do osmog razreda Alina Subašić, iz Osnovne škole Veli Vrh pod mentorstvom prof. Jasne Zabčić.
Čitalačke snage odmjerilo je ukupno šest najuspješnijih učenika gradskih i općinskih natjecanja u čitanju naglas: Eleonora Lenić iz OŠ Vidikovac Pula, Antonia Tušćan iz OŠ Milana Šorge Oprtalj i Sara Zukić iz OŠ "Ivo Lola Ribar" Labin u mlađoj kategoriji, te Dino Peruško iz OŠ Matije Vlačića Labin, Alina Subašić iz OŠ Veli Vrh Pula i Marko Šepić iz OŠ Milana Šorge Oprtalj u starijoj kategoriji.
Učenike su za natjecanje pripremile mentorice: Branka Mamula, Emanuela Antonac, Ivana Griparić Fable, Klaudia Blašković, Jasna Žabčić i Sanja Petrov Vlahović.
O najboljima je odlučila četveročlana prosudbena komisija: Aleksandar Bančić, dramski pedagog iz Dramskog studija Istarskog narodnog kazališta - Gradskog kazališta Pula, Sandra Išić, učitelj radni terapeut iz Dnevnog centra za radnu terapiju i rehabilitaciju Pula, Nadija Crkvenac, knjižničarka Dječjeg odjela Gradske knjižnice i čitaonice Pula i Ivor Muješić, prošlogodišnji pobjednik županijskog natjecanja u čitanju naglas u mlađoj kategoriji i dobitnik nagrade publike na nacionalnom natjecanju.
Natjecanje u čitanju naglas peti se put održava u Mjesecu hrvatske knjige u organizaciji Hrvatskog knjižničarskog društva - Komisije za knjižnične usluge za djecu i mladež i Narodne knjižnice i čitaonice "Vlado Gotovac" Sisak. Ova se nacionalna akcija organizira s ciljem poticanja i popularizacije knjiga, čitanja i čitanja naglas, razvijanja ljubavi prema knjizi i čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena, unapređenja čitalačkih sposobnosti učenika, naglašavanja čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja, poticanja usmenog izražavanja i razvijanja motivacijskih sposobnosti. (V. BEGIĆ)