Premda 240 kilometara autonomije s jednim punjenjem još uvijek nije nešto zbog cega cemo otvarati šampanjac u skorije vrijeme, ipak je bolje od 160 kilometara koliko trenutno prosjecni elektricni automobil može prevaliti s punom baterijom.
Kapacitet baterija elektricnih automobila, kao i trošak njihova razvoja vjerojatno ce biti najveci kamen spoticanja u masovnijem etabliranju ovih vozila na tržištu.
Tko ima novca, kupit ce elektricni automobil kao drugo vozilo za gradsku uporabu, no sumnjamo da ce, barem u pocetku, itko posjedovati iskljucivo elektricni automobil kao "Katicu za sve" buduci da i najkrace punjenje baterija traje najmanje 30 minuta.
Svjesni su ovog i proizvodaci pa aktivno rade na produžavanju autonomije. U Renaultu pojedinim kemijskim spojevima planiraju do 2015. povecati autonomiju svojih vozila na 240 kilometara, a u iducem koraku, do 2025., eksperimentiranjem sa spojevima cink-zrak i cink-srebro autonomija bi se trebala povecati na 480 kilometara, vjeruju Francuzi.
Elektricni Renault zoe koji bi se u prodaji trebao naci 2012. pogoni 79 KS snažni elektromotor koji ga s mjesta do 100 km/h ubrzava za 8,1 sekundu te sve do maksimalne brzine od 135 km/h. S jednim punjenjem ovaj automobil može prevaliti 160 kilometara.