Strenja je stalno pokazivao svoju veliku ljubav prema prirodi. Kad bi govorio o pticama i ribama, odnosno svijetu podmorja, onda to nisu bile samo informacije fotografa u prigodnoj akciji, vec, pune zanimljivosti, storije putujuceg prirodoslovca.
Posjedovao je veliku znatiželju, smisao za kolegijalitet i humor, poznavao je fotografske tehnike, bio je marljiv i uporan... i mislim da su to bile glavne odlike u stasanju i afirmaciji fotografa od doista velikog formata.
Zajedno smo ostvarili nizove novinskih priloga, pogotovo putopisnih reportaža, od kojih je serijal Pod starim voltama - Istarskim gradicima u pohode, cini mi se, bio i najbolji.
Edi je bio umjetnicki dokumentarist. Umjetnicki sentiment uvijek bi znao protkati nekim za podneblje ili covjeka indikativnim detaljem, kao što je svakoj aktualnosti umio dati izvornost i prepoznatljivost. Kad bi složio set fotografija, onda bi se i nacas udaljio, kao da ne želi ulaziti u izbor slika na kojima svaki trenutak, svaki fotogram, nosi biljeg neponovljivog.
I covjeku bi pri prvom susretu znao pristupiti s jednakom pozornosti kao davnom znancu. Pravi umjetnik objektiva i fotografske naracije. Covjek i prijatelj koga je teško i bilo zamisliti bez osmijeha na licu. Takav ostaje u fotografijama sjecanja. (Daniel NACINOVIC)