Web Signace - osobni šoping asistent

Web Signace prilagođava promidžbu osobi pred ekranom
Web Signace prilagođava promidžbu osobi pred ekranom

Poznati su vam ekrani postavljeni u mnogim dućanima i trgovačkim centrima na kojima se vrte promidžbeni spotovi? Danas je taj sustav marketinga doživio pravu revoluciju zahvaljujući softveru nazvanom Web Signace koji prilagođava promidžbene prikaze osobi koja se trenutno nalazi pred ekranom. Primjerice, pred ekranom je dvadesetogodišnjak koji je ušao u dućan da bi kupio nešto odjeće, softver analizira opće podatke kao što su spol, životna dob, geografsko porijeklo, osobni ukusi, i prema njima se ravna, odnosno ponudi na ekranu robu koja je dotičnoj osobi najprikladnija.

Sustav radi potpuno samostalno, potencijalni kupac ne mora unositi podatke, softver obavlja analizu posredstvom biometričkih senzora istovremeno poštujući anonimnost kupca. Osmišljen je u laboratorijima tvrtke Edisonweb koju su mladi sicilijanski istraživači utemeljili u Cataniji na Siciliji. Softver se može koristiti i u javnim ustanovama poput bolnica gdje već djeluje kao pomagalo za identifikaciju pacijenata. Aplikacije softvera Web Signace korisne su, navodno, i proizvođačima koji moraju stalno provjeravati ukuse potrošača da bi proizvodnju uskladili s klijentelom. (E. VELAN)

 


Podijeli: Facebook Twiter