Sinoćnji koncert "Et Angelus Dixit", u izvedbi ansambla Responsorium, održan u kaštelu Soardo- Bembo u Balama oduševio je publiku. Staro zdanje, ne tako davno uređenog kaštela, bilo je upravo idealno mjesto za koncert na kojemu su se izvodila djela Claudia Monteverdija, Maurizia Cazzatija, Heinricha Schütza i Andrea Falconierija.
Poznati zagrebački ansambl Responsorium, specijaliziran je za izvođenje vokalnih i instrumentalnih formi iz razdoblja renesanse i ranog baroka, a naklonost publike stekli su koncentrirajući na mnogobrojnim specijaliziranim festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu.
Najveći dio koncerta činile su skladbe Claudija Monteverdija, jednog od najznačajnijih skladatelja i inovatora u glazbenoj povijesti. Upravo odabirom programa, hrvatski je reprezentativni ansambl Responsorium, kojeg čine sopranistice Tamara Franetović Felbinger i Martina Klarić, bas-bariton Darko Solter, flautisti Ana Benić i Dani Bošnjak, čembalist Mario Penzar te Augustin Mršić (viola da gamba) i István Kónya (chitarrone) pokazao zašto ih kritika i publika smatra jednima od najvažnijih aktera hrvatske klasične glazbene scene.
Uz instrumentalne skladbe - Falconierijevu "Batalla de Barbaso yerno de Satanas" ili Cazzatijevu "Capriccio & Passacaglia", kojima je dušu udahnjivao flautist Dani Bošnjak, svaki se pjevač predstavio i solo izvedbom. Sopranistica Tamara Franetović Felbinger, publici je svu raskoš svog glasa pokazala izvedbom "Alma mater redemptoris" Mauriza Cazzatia, dok se Martina Klarić istaknula skladbom "Regina coeli", istoimenog kompozitora.
Uz dvije sopranistice, svoj solo imao je i bas-bariton Darko Solter, inače i voditelj ansambla, koji je izveo "Laudate Dominum" Claudija Monteverdija. Također, valja posebno istaknuti i izvedbe kompletnog ansambla, poput "Rorate coeli" Heinricha Schütza ili "Confitebor tibi Domine" Montverdia, čija je skladba, na zahtjev publike izvedena i na bis.
Inače, program Dvigrad festivala, nastavlja se 22. lipnja, koncertom u bazilici sv. Sofije u Dvigradu, kada je najavljen koncert pod nazivom "Rattenfaenger"/Hameln Anno 1284, u izvedbi Norberta Rodenkirchena i Zvonka Novosela. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)