Duže od dva mjeseca mještani zaseoka Križmani kraj Pazinskih Novaki nemaju telefonsku liniju, a time ni internet. Olujna bura pocetkom veljace pokidala je telefonski kabel, a premda su korisnici još 9. veljace prijavili kvar, popravak do danas nije obavljen.
- Zvali smo službu za korisnike na telefonski broj 0800 9000 po dva puta na šetimanu i uvijek morali telefonskim službenicima nanovo objašnjavati o kakvom se problemu radi. Za poludit. U dva su navrata bili njihovi radnici na terenu, a jedino što smo saznali je da se ceka suglasnost HEP-a kako bi mogli telefonski kabel postaviti na njihove stupove. Ali to traje vec dva mjeseca, kaže Svjetlana Šestan. U selu više nisu znali kome bi se obratili osim novinama.
Zacetak problema nastao je još prije tri, cetiri godine kada su radnici HEP-a zamjenjivali dotrajale drvene stupove elektronaponske mreže betonskima. No, na starim se stupovima nalazio i telefonski kabel koji se otada ponegdje drži na drvenim stupovima koji nisu bili uklonjeni, gdjegod klatari na zraku, ili jednostavno leži na tlu. Na žalost, nismo uspjeli dobiti Sektor za korporativne komunikacije T-coma kako bi nam objasnili zbog cega im toliko dugo treba da riješe probleme svojih korisnika.
- Kabel se vuce po njivi, pa smo ga daskom podizali da bi mogli orati, kaže susjeda Marija Šestan cijom parcelom prolazi infrastrukturni koridor. Trenutno se u komunikaciji služe mobitelima što im uvecava mjesecne troškove, dok za internet nemaju alternative.
Ipak, pedantni teleoperateri iz T-com imali su obraza poslati im racune za veljacu i ožujak. Doduše, za veljacu su im uvažili poslani prigovor, pa su morali platiti samo ono što su potrošili tijekom prvih devet dana veljace, dok za ožujak još nisu dobili rješenje da ne moraju platiti pretplatu. (A. DAGOSTIN)