Da bi obilježio uspješnu prodaju modela DS3, Citroën je odlucio lansirati izvedbu Racing. Inženjeri Citroenovog trkaceg odjela oslonili su se na izvedbu Sport Chic te joj dali dozu dodatne dinamicnosti. Preuzimajuci stilska obilježja s DS3 modela, "trkac" se prvenstveno istice atraktivnim difuzorom zraka, ispušnim sustavom s dvostrukom kromiranom cijevi te s brojnim elementima karoserije izradenim od karbona (otvor za zrak, polukruta letvica na prednjem braniku, donji dio karoserije, prošireni blatobrani…) koji isticu snažni i rasni temperament automobila.
Unutrašnjost vozila podvrgnuta je jednakom specificnom tretmanu kao i vanjski dio. Podsjetnici na vanjske boje i elemente karoserije izgradene od karbona vidljivi su na brojnim dijelovima obloga kao što su središnja konzola, ukrasni dodatak na upravljacu ili sjenilo ploce s instrumentima. Ekskluzivnost modela jasno je istaknuta natpisom Citroen racing na naslonu prednjih sjedala, kao i na identifikacijskoj plocici na oblozi krova.
Koristeci 1,6-litarski THP motor kao osnovu, inženjeri Citroen Racinga uspjeli su povecati snagu sa 156 na 202 KS, istodobno zadržavajuci emisiju CO2 na razini od 149 g/km. Okretni moment je takoder porastao, s 240 na 275 Nm, što je povecanje od gotovo 15 posto, cime se jamci elasticnost i užitak u vožnji.
Šasija i ovjes bili su predmetom vrlo preciznog podešavanja. Kako bi se doslovno lijepio za cestu, odraden je temeljit posao na podvozju, podešavanjem specificnih amortizera i proširenjem prednjeg i stražnjeg traga kotaca za 30 mm.
Težište je takoder spušteno za 15 mm. Kocioni sustav sprijeda ukljucuje kliješta sa cetiri klipa i specificne diskove. Oni se naziru kroz novodizajnirane kotace od 18 cola koji su istodobno high-tech, chic i dinamicni. Za naplatke je po prvi put u svijetu korištena tehnologiju zvana Reverse koja se temelji na pomicanju rupa na naplatcima od vanjskog dijela (tradicionalna koncepcija) prema unutrašnjosti naplatka. Vizualno, oni tako postaju jednaki kotacima od 19 cola i omogucuju poboljšanje inercije uz smanjenje mase.
Citroen DS3 Racing dostupan je u dvije boje, u crnoj Obsidien s narancastim krovom ili bijeloj Banquise sa sivim krovom. Naljepnice za personalizaciju vozila omogucuju da se još više naglasi njegov dinamicni karakter.