Tatin nano, globalno poznat kao najjeftiniji automobil na svijetu, bio je toliko popularan da je na pocetku prodaje indijski proizvodac koristio sustav lota da bi odredio prvih 100.000 kupaca.
Kompanija Tata dosad je prodala 70.000 primjeraka kompaktnog automobila, no minuli mjesec zasad je najmanje doprinio ukupnom zbroju, piše Bloomberg. Kompanija je u studenom uspjela prodati svega 589 primjeraka, što je za tržište koje broji više od milijardu potrošaca poprilicno loš rezultat.
Tatin izvršni direktor, Carl-Peter Forster, prst krivnje usmjerio je prema nedostatku kreditnih opcija. Navodno banke strahuju od posudivanja novca potrošacima niske platežne moci jer ne vjeruju da ce ga moci vratiti.
Popularnosti nana svakako nisu doprinijeli ni izvještaji o vatrenoj naravi mališana koji se cesto znao spontano zapaliti, a da proizvodac, zasad, nije objavio namjeru povlacenja automobila zbog servisne akcije i uklanjanja problema.
Kao tocka na "i", kompanija je u posljednjih godinu dana dvaput povisila cijenu automobila koji sada košta 300 americkih dolara više nego na pocetku.