Istra je na pragu još jedne, kako se trenutno najavljuje, dobre sezone. Što se tiče županijske Turističke zajednice ova će godina ujedno biti i godina izrade strateškog dokumenta- master plana razvoja turizma do 2025. koji košta 1,7 milijuna kuna, a izrađuje ga zagrebačka tvrtka Horwath i Horwath u suradnji sa španjolskim THR-om.
Riječ je o konzultantima koji su izrađivali i prvi master plan turizma Istre. Ujedno, TZ je krenuo s velikom promotivnom kampanjom Share Istria kojom na Poluotok na besplatno ljetovanje dovodi utjecajne blogere, pisce i novinare koji su se specijalizirali za socijalne mreže. O svemu smo razgovarali s direktorom županijskog TZ-a Denisom Ivoševićem.
- TZ je krenuo u veliku promotivnu kampanju dovođenja uglednih blogera, novinara i pisaca na besplatno
putovanje u Istru pod nazivom Share Istria. Kakav je bio odaziv?
- Projekt je krenuo pod radnim nazivom "Najbolje ljetovanje na svijetu za 2015. godinu". No, ne obraćamo se bilo kojim blogerima i piscima, iako uvažavamo sve, već se namjerno fokusiramo na tzv. influencere. Oni su definitivno utjecajni i imaju snagu kreiranja javnog mijenja. Primjerice, javljaju nam se influenceri koji imaju više od 50 tisuća followera i to ne samo iz zemalja iz kojih dolaze. Javljali su nam se iz Kanade, SAD-a, Brazila, Meksika, cijele Europe, Kine, Singapura, Australije i Tajlanda.
S 27. travnjem završila je registracija svih sudionika i početkom svibnja službeno ćemo objaviti timove. Kampanja se odvija u 11 tjedana. Prvi tjedan počinje 16. svibnja, a zadnji završava s 31. srpnjem.
Kampanja je inicijalno trebala biti lansirana putem Deutsche Telekoma, a nakon dugih pregovora dobili smo odgovor da ne rade tu vrstu promocije za treća lica i tvrtke, pa smo se okrenuli vlastitom marketingu. Angažirali smo i Hrvatsku turističku zajednicu s njezinim inozemnim predstavništvima, naše PR agente po različitim tržištima te poznanstva u svijetu medija da bi proširili informaciju o akciji.
- Što očekujete od kampanje i kako ste se za nju odlučili?
- Vjerujem da ćemo dobiti kvalitetan miks stručnjaka za kulturu, sport i rekreaciju, gourmet i obiteljski odmor te da ćemo time doprijeti do širokog kruga publike kao i posve nove publike za Istru. Vjerujem da su utjecajni novinari, blogeri i pisci izuzetno dobar izbor za promociju jedne destinacije, tim više što Istra ima jako dobra iskustva s njima. Još 2007. godine izradili smo prvo studijsko putovanje za blogere. Bili smo među prvima u Europi koji su tako nešto organizirali te smo uočili sve prednosti koje elektronički marketing, a posebno socijalne mreže mogu dati kroz viralnost i umreženost. (Barbara BAN)
VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU