Domoljublje i romantizam

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Prvi koncert u nizu od cetiriju naslovljenih "Poluotok radosti", u organizaciji Istarske glazbene scene mladih, Arheološkog muzeja Istre i pulske Turisticke zajednice održan je sinoc u sugestivnom prostoru lapidarija Arheološkog muzeja.

Bariton Ronald Braus i pijanistica Vesna Ivanovic Ocvirk u prvome dijelu koncerta, koji je uprilicen uoci Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, poveli su nazocne u glazbenu šetnju od romantizma do danas.

Izveli su romanticarske skladbe "Lastavicam", "Dobro jutro" i "Noc je tiha" Ivana pl. Zajca, Hatzeovo "Uvelo lišce", djelo na tragu verizma, da bi na red došao Boris Papandopulo i skladbe "Široko je polje", "Dodi mi dodi", "Marjetina šaketina", "Moja je draga umrla" i "Meknite se vse gore".

Posebno je dojmljiva bila izvedba Kuntariceve "O daj mi snage, Bože" te Dediceve "Oko jene hiže".

U drugom dijelu koncerta na repertoaru su bila djela dvojice talijanskih romanticarskih skladatelja - Bellinija i Tostija te tri Mozartove arije.

U tom drugom dijelu do izražaja je došao Brausov vokalni potencijal te dojmljiv, razigrani scenski nastup. Ivanovic Ocvirk i Braus pokazali su da su uigrani, a kako je koncert tekao prema kraju, tako je Brausova izvedba bila upecatljivija i jaca.

Bellinijeva "Dolente immagine di fille mia" skladba je u znaku elegicnih, lirskih akorda gdje je posebno evidentiran Brausov senzibilitet prema kompozicijama u znaku romantizma. Simbioza lirskog i epskog docarana je u trima Tostijevim skladbama "Non m'ama piu'", "Povera mamma" i "Ricordati di me".

Arija Leporella iz "Don Juana", Papagenova iz "Carobne frule" i Figarova iz opere "Figarov pir", sve nastale zahvaljujuci cudu od djeteta - Wolfgangu Amadeusu Mozartu, bile su šecer na kraju ovoga koncerta u sparnoj ljetnoj noci.


Podijeli: Facebook Twiter