Domace promoviraju zajedno

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Turisticke zajednice Pule, Medulina, Fažane i Vodnjana uz sponzorsku potporu županijske Obrtnicke komore zajednickim su snagama osmislile izvrstan nacin promocije dijela domacih proizvoda koji cine savršen akcent lokalnog turistickog proizvoda.

U dogovoru s clanovima istarskog HDLU-a, proizvodacima prehrambenih delicija i obrtnika koji izraduju suvenire osmišljeni su redoviti minisajmovi koji traju citavo ljeto - od 1. lipnja do 30. rujna.

Na sajmovima se izmjenjuju izlagaci triju spomenutih skupina i oni zapravo putuju iz jednog u drugo od cetiri spomenuta mjesta. Na ovakav nacin, poznat u srednjem vijeku, sajmovi i danas funkcioniraju u manjim gradovima u Francuskoj, što prici daje posebnu draž.

Organizatori i sponzori nacinili su i letak s rasporedom Istrian hand made, Istrian art i Istra gourmet proizvoda. Tako su umjetnici od 15. lipnja do 14. srpnja i od 1. do 15. rujna srijedom od 20 do 23 sata na pulskom Forumu, subotom na medulinskoj rivi, a nedjeljom na placi u Premanturi. U vrhu turisticke sezone od 15. srpnja do 31. kolovoza umjetnici izlažu u iste dane na istim mjestima do ponoci.

Proizvodaci istarskih prehrambenih delicija, kao što su pršut, maslinovo ulje, vina i rakije, slatkiši, med te brostolani bademi, ponedjeljkom su na medulinskoj rivi, utorkom na premanturskoj placi, srijedom na fažanskoj rivi, cetvrtkom u Barbarigi, a petkom na pulskom Forumu.

Obrtnici svoje rucno izradene suvenire i uporabne predmete predstavljaju ponedjeljkom na Forumu od 16 do 22 sata, a utorkom od 10 do 22 sata. U Fažani su srijedom od 20 do 23 sata, u Medulinu u isto vrijeme cetvrtkom, a u Premanturi petkom. Osim toga, obrtnici ce se pojaviti u Peroju 17. srpnja, Vodnjanu 14. kolovoza, a dan kasnije u Galižani.

Primjer ovih TZ-a mogli bi slijediti i drugi jer se jedino promocijom i izlaganjem odlicnih domacih proizvoda može konkurirati tonama kicastih ili na kilograme kupljenih istih proizvoda, "suvenira" koji preplavljuju ulice i rive turistickih mjesta u ljetnim mjesecima. Osim toga, to je izvrstan nacin davanja potpore malim proizvodacima u vrijeme gospodarske krize. O imidžu turisticke destinacije da i ne govorimo.


Podijeli: Facebook Twiter