Veceras je pulska grupa Dogma u MMC-u Luka promovirala videospot za pjesmu "Lagano". Ta pjesma, za razliku od njihovih dosadašnjih plesnih singlova "Nova moda", "Parapapa" i "A1", predstavlja intimniju, laganiju stranu njihovog treceg albuma "3", pa je i spot drugacije koncipiran.
Spot su režirali Ivan Dobran i vizualni umjetnik Messmatik, a u cijelosti je fokusiran na frontmena Sandra Pettenera, što ne cudi jer je ova njegova pjesma najzrelija na povratnickom albumu.
- Redateljski tandem imao je potpunu autonomiju i slobodu u realizaciji spota i njihova je ideja da se cijela radnja vrti oko mene, a buduci da pjesma govori o osobnom emotivnom raspoloženju, vecina spota prikazuje moju borbu u kutiji. Pjesma je samo naizgled depresivna, a njena bit išcitava se iz refrena: "Kad prestanu kiše, tada prestaje bol i opet volim život", kaže Pettener.
- Bend se pojavio u prva dva spota, ali ponajviše zato jer nas nije bilo devet godina na sceni pa su ti spotovi, osim promocije povratnickog albuma, bili svojevrsne vizualne podsjetnice na naš bend, veli pjevac Dogme.
Bubnjar Tonci Pavlinovic kaže da je spot artisticki, što odgovara atmosferi pjesme, koja, kao i spot, ima downtempo.
- Svida mi se spot iako zbog tog izraženog art elementa možda nece biti komercijalno atraktivan, kaže Pavlinovic. Na pitanje koliko danas u Hrvatskoj bilo koji spot, koliko god bio komercijalan, može prodati i pjesmu i bend, Pavlinovic odgovara da su kod nas, nažalost, spotovi preskupi.
- Pojedini profilirani redatelji traže velike iznose, i do 20 tisuca kuna po spotu, a toliko zna koštati snimanje cijelog albuma. S druge strane, spotovi se mogu vrtjeti u tek dvije glazbene emisije na Hrvatskoj televiziji, pa je donekle opravdano pitanje isplativosti ulaganja u vizualnu prezentaciju benda.
No, spotovi su ipak nužni jer se njima na najbrži nacin dolazi do potencijalno velikog broja slušatelja, a spot je i non-stop dostupan na YouTubeu, MySpaceu i ostalim specijaliziranim portalima, kaže bubnjar Tonci Pavlinovic.