Dodatni popusti na sutrašnju "sretnu srijedu"

Prvi šoping dan u godini održat će se sutra (M. ANGELINI)
Prvi šoping dan u godini održat će se sutra (M. ANGELINI)

I ove godine 53 trgovine u centru grada upriličit će brojne manifestacije za svoje kupce. U organizaciji Turističke zajednice grada Pule, Udruženja obrtnika Pula, Grada Pule i Hrvatske gospodarske komore a na inicijativu trgovaca, akcije se organiziraju još od 2011. godine. Kako su dobrim odazivom kupaca dale dobar rezultat, za ovu godinu su najavljene i dodatne akcije.

U najavi za ovu godinu su, naime, četiri manifestacije i dodatni happy hoursi odnosno "sretne srijede" koje će se održavati prve srijede u mjesecima počevši od veljače, pa u ožujku, travnju, svibnju i studenom, a trajat će od 17 do 20 sati.

Akcije započinju već sutra, 4. veljače te će u navedenim satima trgovci dati dodatne popuste koji svakako neće biti zanemarivi. Već za Valentinovo slijedi manifestacija "Love shopping" koja će se održati u subotu 14. veljače u radno vrijeme, ali će tijekom čitavog tjedna od 9. do 14. veljače trajati nagradna igra u kojoj će svi kupci koji budu ostvarili kupovinu u jednoj od 53 trgovina biti potencijalni dobitnici brojnih nagrada. Trgovine će biti označene panelima s ljubavnim porukama, koje će kao i svake godine izraditi učenici Umjetničke škole iz Pule.

Slijedeća akcija je Late night shopping koja će se održati 22. lipnja, trgovine će od 20 do 24 sata nuditi popuste. U Ulici Sergijevaca i na gradskoj tržnici uz glazbeni program bit će upriličena i modna revija. Akcija "Kupujmo u Puli" održati će se prve subote u listopadu vezano uz Obrtnički sajam. Trgovine će svoje popuste dati u popodnevnim satima od 17 do 22 sata i sve će trgovine biti obilježene prigodnim tujama. Zadnja ovogodišnja akcija Shopping za Svetog Nikolu biti će 6. prosinca. Popusti će trajati od 17 do 21 sat te će u 17 sati trgovci tradicionalno upaliti lampice u svojim izlozima kao i Grad Pula svoju božićnu rasvjetu.

Ovo je jedinstveni primjer gdje 53 trgovine iz centra grada funkcioniraju organizacijski kao jedan trgovački centar, ali na otvorenom. Trgovcima je želja da svojim kupcima maksimalno izađu u susret i omoguće im povoljnije i ležernije kupovine, te da unesu dodatni život u pulsku šetnicu. (S. ROJNIĆ SINKOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter