Dobri šumovi protiv dobrih valova

Šumovi protiv valova u Rojcu (Dejan ŠTIFANIĆ)
Šumovi protiv valova u Rojcu (Dejan ŠTIFANIĆ)

Zaključujući iznimno bogato i uspješno četverodnevno sonično putovanje kroz više pulskih lokacija (u galeriji Makina, SKUC-u, prostorima Rojca i Domu hrvatskih branitelja), sedmo izdanje festivala eksperimentalne i improvizirane glazbe Audioart, pod umjetničkim vodstvom Alena Sinkauza, završilo je jučer u dvorištu Rojca dobrim psihodeličnim nastupom zagrebačkog instrumentalnog sastava Šumovi protiv valova.

Pulska je publika mogla poslušati sastav čiji je spiritus movens iskusni glazbenik Hrvoje Nikšić (klavijature, modular synth, efekti), poznat i po svom studiju u Zagrebu u kojem je prikupio raznoliku vrijednu vintage opremu i uređaje. No, Nikša je i skladatelj glazbe za film "Ne gledaj mi u pijat" redateljice Hane Jušić, koji je upravo ovih dana nagrađen na Venecijanskom filmskom festivalu, dobivši od kritičara Europe i Mediterana nagradu FEDEORA za najbolji europski film.

Zvukom ranih Floyda i izvorne psihodelične glazbe 60-ih i ambijentalnim organskim pasažima, ispreplitan povremenim odličnim ritmičnim i plesnim strukturama svojstvenim krautrock glazbi te melodičnijim skladbama, Šumovi protiv valova dojmljivo su nastupili u dvorištu Rojca naoružani moćnom opremom i instrumentima. No unatoč potonjem, možda i zbog akustički ne naš zahvalnog prostora, ozvučenje je moglo biti bolje.

Uz Nikšića, sastav čine Hrvoje Radnić, Ivan Čadež i Jerko Jurin, a na koncu ih je zadovoljna publika pozvala na bis, za kojeg su izveli skladbu "Dobro je zlo".

Prethodno je, iste večeri, u Dnevnom boravku Rojca predstavljena višekanalna zvučna instalacija "Prošlost je strana zemlja" Hrvoslave Brkušić, umjetnice koja radi u širokom dijapazonu novih medija s naglaskom na procesualnost. (Z. ANGELESKI)


Podijeli: Facebook Twiter