Do pulske Arene limuzinom uz pjenušac

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Obistini li se sve što su zamislili celni ljudi turisticke agencije Universal Travel Sistem (UTS) iz Santa Monice u Kaliforniji, Hrvatska bi vec ovu turisticku sezonu mogla biti itekako poželjno odredište za turiste dubljega džepa, mahom Amerikance.

U UTS-u su naime osmislili luksuzni koncept posjeta turistickim središtima Hrvatske i Slovenije, koji onom tko se za njega odluci nudi apsolutnu komociju i potpunu bezbrižnost. Putovanje pocinje tako da po klijenta u njegov dom dolazi limuzina. Prtljagu uzima vozac, dok klijent u limuzini krati vrijeme uz bocu pjenušca i ukusno predjelo. Osoblje UTS-a pri ruci mu je i u zracnoj luci.

Klijent za cijelog svog putovanja torbe ne da ne treba nositi, nego ih ni taknuti ne mora. Nema cekanja, nema povlacenja torbi, nema rješavanja bilo kakvih formalnosti - sve to za klijenta rješava njegov osobni "tour direktor", koji mu je dodijeljen za trajanja putovanja.

Privatni vodic

U gradovima u kojima odsjedaju klijenti su smješteni u najboljim hotelima, u razgledavanje ih vozi limuzina, a izleti i posjeti muzejima i galerijama organizirani su uz pratnju privatnog vodica. Dorucak se poslužuje u krevetu, jede se samo u vrhunskim restoranima, nema obroka bez koktela i aperitiva. Vrijeme nakon vecere je rezervirano za koncert, operu, svakovrsnu zabavu, a u svojoj kratkoj internetskoj informaciji za javnost spominje se i dobar obicaj "stare Europe" zvan digestiv ili pice prije odmora.

Ova se svekolika pažnja ponavlja svaki dan putovanja. Sama turneja, barem po aktualnoj zamisli, ukljucuje Zagreb, Bled, Ljubljanu, Lipicu, Postojnu, Rovinj, Pulu, Opatiju, Plitvicka jezera, Zadar, Trogir, Split i Dubrovnik, da bi vrhunac bila mogucnost sedmodnevnog krstarenja na privatnoj jahti.

Na upit zašto baš Hrvatska, Steve Alexis, potpredsjednik UTS-a zadužen za razvoj novih projekata, kaže da su pratili razvoj hrvatskog turizma unatrag 15-ak godina, odnosno od neovisnosti države.

Podrška HTZ-a

- Hrvatska je postigla golem napredak u poboljšanju svoje turisticke infrastrukture, podigla ju je do razine koja se može mjeriti s vodecim svjetskim turistickim destinacijama. Ima kvalitetan smještaj, luksuzne hotele i privatne vile, prirodne ljepote, zanimljivu povijest, bogatu kulturu i niz drugih faktora potrebnih za ovakvu vrstu programa, a koji su presudno utjecali na našu odluku, istice Alexis.

Priznaje i da putovanja UTS-a, jedinstvena i luksuzna, nisu za svakoga. No, dodaje, oni koji to mogu priuštiti imat ce iznimnu skrb, vrhunsku zabavu i užitak. Kaže da je zasad iskazan interes medija izniman, baš kao što istice uspješnu suradnju i podršku što je UTS ima od predstavništva Hrvatske turisticke zajednice u New Yorku i Generalnog konzulata Hrvatske u Los Angelesu.

UTS vec suraduje s Generalturistom u Zagrebu, a kani koristiti i usluge drugih organizatora putovanja. Ambiciozno zacrtan program trebao bi startati vec pocetkom lipnja, a svi detalji mogli bi vec za koji dan biti objavljeni na web stranici ove agencije.

U Lijepu našu putuje se pod egidom "Hrvatska á la carte", a odlasci ce biti svake subote, od 4. lipnja do 17. rujna. Cijena? Prava sitnica: 17.642 dolara za dvotjedni aranžman, odnosno 26.313 dolara za 21 dan boravka plus sedmodnevno privatno krstarenje jahtom po dalmatinskim otocima.


Podijeli: Facebook Twiter