Do gostiju s BMW-om, Cubeom i Playmobileom

Cikloturizam u Istri u uzletu - Biciklisti pedaliraju stazama kažuna i suhozida
Cikloturizam u Istri u uzletu - Biciklisti pedaliraju stazama kažuna i suhozida

Po uzoru na suradnju s poznatim proizvođačem automobila bavarskim BMW-om ove godine, Turistička zajednica Istre namjerava u 2015. surađivati s etabliranim proizvođačem bicikala i biciklističke opreme Cube te proizvođačem igračaka Playmobile koji diljem svijeta ima i pet tematskih dječjih parkova. TZ bi ovakvom suradnjom u Istru volio pridobiti biciklističke entuzijaste te obitelji s djecom.

Kako nam pojašnjava direktor TZ-a Istre Denis Ivošević, suradnja s ova dva svjetska brenda trebala bi se dogovoriti početkom idućeg tjedna, dok bi se ugovori sklopili do kraja godine, odnosno početkom 2015.

Sva tri proizvođača iz Bavarske

- Sva tri brenda su s područja Bavarske i uz to imaju svjetsku reputaciju. Nismo ih slučajno odabrali. Naime, Njemačka je naše najbitnije emitivno turističko tržište, a upravo iz Bavarske u Istru dolazi najveći broj gostiju. Međutim, time ne želimo pridobiti samo goste s njemačkog govornog područja, već i s Velike Britanije te zemalja Beneluksa koji su tim tvrtkama iznimno bitni.  Želimo na ovaj način postići da Istra bude još prepoznatljivija, i ako to uspijemo uz pomoć tih brendova, onda je to dobitna kombinacija koja nas u marketinškom smislu gotovo ništa ne košta, a u rezultatima dobivamo jako puno. Namjera je iskoristiti njihovu reputaciju, prepoznatljivost i kvalitetu na način da se identifikacija i valorizacija tih velikih brendova povezuje s Istrom. S njima ćemo umrežiti marketing, a kod biciklizma ćemo imati dodatne aktivnosti, kazao je Ivošević. 

Ivoševićeva je želja da Cube, najprepoznatljiviji biciklistički brend u Njemačkoj, omogući da njegovi bicikli budu na raspolaganju gostima u istarskim biciklističkim hotelima, kao što su ove godine BMW-ova vozila bila besplatno dostupna gostima iz BMW-ovog kluba u hotelima Lone, Monte Mulini, Kempinski Adriatic, San Rocco i Melia Coral te vinariji Kozlović. Namjera je i da  njihovi predstavnici u Istri održe poslovne sastanke sa svojim predstavnicima iz cijelog svijeta umjesto na španjolskoj Mallorci, poznatoj upravo po cikloturizmu, te da se njihov novi katalog snimi ovdje, kao i da se svi njihovi novi najznačajniji proizvodi promoviraju i lansiraju upravo u Istri.

Organizacija biciklističkog festivala

- Pokazali smo i želju da zajednički razvijamo biciklizam u Istri, na način da ovdje organiziramo biciklistički festival koji bi obuhvaćao sajam i natjecanje. Oni bi to mogli iskoristiti u svojoj promociji kao proizvođači, a mi  bismo ih mogli pridobiti kao važne kreatore javnog mijenja kada je u pitanju taj sport i način provođenja slobodnog vremena. Time bismo u pred ili posezoni doveli između 10 do 15 tisuća gostiju na tri noćenja, tvrdi Ivošević. 

Dodaje da danas u svijetu postoje samo četiri velika biciklistička festivala, među kojima su dva u Njemačkoj, te po jedan u Francuskoj i Italiji. A da je ovaj segment provođenja slobodnog vremena i s time povezanih putovanja u porastu, govori i činjenica da je samo ove godine u Njemačkoj prodano 600 tisuća električnih bicikala.

Igračke i mini tematski parkovi

Što se tiče Playmobilea, ideja je da neki istarski kampovi i hoteli budu dodatno pozicionirani i prepoznatljivi kroz njihove igračke ili mini tematske parkove.

- Očekujemo da od Playmobilea dobijemo besplatne igračke, a da naši hotelijeri daju na raspolaganje prostor gdje će se te igračke instalirati. Time bi hoteli mogili ponuditi dodatan proizvod, ne samo kroz animaciju, nego i kroz ponudu igračaka ili konkretnih mini parkova što daje jednu novu dimenziju u pozicioniranju Istre i pojedinih hotela ili kampova kao "kids friendly" destinacija, tvrdi Ivošević.  

Na pitanje zašto su se tako veliki brendovi, prije svega Cube,  uopće počeli razmišljati o suradnji s Istrom, Ivošević veli da je za to najzaslužnija ovogodišnja suradnja s BMW-om što im je bila dobra preporuka za dalje, tim više što je Istra u cikloturizmu Europe nova destinacija. A svemu su, veli Ivošević, prethodila velika medijska priznanja, prije svega iz SAD-a poput onih u National Geographicu, Lonely Planetu, na CNN-u te u raznim drugim uglednim američkim medijima koji su globalno čitani i praćeni. (Barbara BAN)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter