Ogorcen sam novim sistemom naplate parkiranja u Gradu Pula. Naime, nakon što je naplacivanje parkirnih kazni u iznosima vecim od cijene parkiranja za vrijeme provedeno na parkingu proglašeno protuustavnim, kazne su dobile novo ime i poskupile su od 25 do 100 posto.
Naime, poduzeca koja naplacuju parking došla su do odlicne dosjetke da ne naplacuju kazne, vec dnevne parkirne karte. Sasvim praktican nacin da se zaobide Ustav i zakon, ali zar treba pritom biti bezobrazan i naplacivati karte za dva dana?
Iznos kazne je do 15. prosinca 2009. u Puli bio 80, dok dnevna parkirna karta danas košta 100 kuna za 2. zonu, 130 za 1. te 160 kuna za 3. zonu, bez obzira na to da li vam je karta stavljena u 18 ili 8 sati!!!
Iako tu nema matematike, jer maksimalnih 15 sati provedenih na parkirnom mjestu (parking se naplacuje od 7 do 22 sata) puta 4 kune = 60 kuna dnevno, sustav nema ni logike jer se dnevna parkirna karta naplacuje za dva dana, odnosno ako vam je dnevna parkirna karta stavljena na vozilo u 15.46 19. 1. 2010., ona vam vrijedi do 15.46 20. 1. 2010., odnosno 24 sata, a parking se naplacuje od 7 do 22?!
Zar nije uobicajena marketinška praksa, ako placaš vecu kolicinu (u ovom slucaju zakupljuješ parkirno mjesto na duže vrijeme), da ti je nešto jeftinije, a ne skuplje?! Bitno je naglasiti da se prema njima radi o dnevnoj parkirnoj karti, a ne kazni, iako je više nego dvostruko skuplja nego da zakupljujete sat po sat.
Paradoksalno je i da se može kupiti dnevna parkirna karta za 1. zonu za 130 kuna i vrijedi 24 sata, a maksimalni dozvoljeni parking u toj zoni je 2 sata!!!! Isto vrijedi i za 3. zonu.
Ovim putem bih prozvao poduzece Pulaparking zbog bezobzirnog ponašanja službe za reklamacije koju je jako teško dobiti u radnom vremenu od 7 do 13 sati. Ako parking placate mobitelom, dobivate PIN kojim se možete pozvati na placeni parking, a podaci dnevne parkirne karte se takoder nalaze u njihovoj bazi podataka.
Ipak, bez obzira na to što imaju sve relevantne informacije i obicno se te stvari mogu riješiti putem telefonskog poziva (svrha službe za reklamacije), iz službe ce vam poruciti da dodete u njihov ured jer ne možete reklamirati putem telefona!?
Ovim putem pozivam sve odgovorne u Gradu da cim prije nešto poduzmu i promijene pravilnik kojim se ureduje ova protuustavna naplata i predlažem da se dnevna parkirna karta naplacuje do kraja radnog vremena, odnosno vremena naplacivanja za tekuci dan.
Svima koji dobiju dnevne parkirne karte porucujem da ih ne placaju jer su to one iste protuustavne kazne, samo su sada skuplje i drugacije se zovu.