Najgledaniji videospot svih vremena, "Gangnam Style", ući će u povijest kao prvi video koji je na popularnoj internetskoj stranici YouTube nadmašio nevjerojatnih milijardu pregleda. Time je taj hit korejskog pjevača Psyja dodatno pojačao statistiku: video je na YouTubeu postavljen u srpnju ove godine, a u prosjeku ga je dnevno pogledalo - osam do deset milijuna ljudi! U studenom je pretekao tada najgledanijeg Justina Biebera i pjesmu ''Baby''.
Na stranu što ga, pritom, razumije deset puta manje onih koji su ga odgledali.
Po listi deset najgledanijih spotova u 2012. koju je sastavio glavni i odgovorni čovjek Youtube Trendsa Kevin Allocca, drugo mjesto zauzelo je "Petero ljudi i jedna gitara" (5 Peeps, 1 Guitar) koji su obradili Gotyeovu "Somebody That I Used To Know", a iza projekta krije se kanadski indie-beach-ska-bend iz Burlingtona Walk Off The Earth.
Na trećem mjestu smjestio se, pak, polusatni film "Kony 2012" o Josephu Konyju iz Ugande, vođi afričke paramilitarne organizacije Lord's Resistance Army. Video je u jednom danu prikupio 30 milijuna pregleda i tako postavio novi rekord.
Allocca je rekao da su ove godine u prvi plan isplivali kvalitetni originalni spotovi, za razliku od prethodnih godina kada su najgledaniji bili amaterski uraci iz kućne radinosti.
- Ovo je velika godina za YouTube. Korisnici su mjesečno pogledali čak četiri milijarde sati videomaterijala, kaže Allocca.
Četvrto mjesto zauzeli su Justin Bieber, Selena Gomez i Carlos Pena svojom izvedbom "Call Me Maybe", a druga sezona "Epic Rap Battles" i duel Obame i Romneyja nalaze se na petom mjestu ljestvice. Reklama za TNT (nije eksploziv u pitanju) unijela je živost u belgijski gradić i osigurala im šesto mjesto, dok je komičar Emmanuel Hudson zauzeo sedmo mjesto. Na osmom se mjestu smjestila Lindsey Stirling, pokazavši kako izgleda kada se kombinira Mozart sa Skrillexom. Facebook roditelj lak na okidaču nalazi se na devetom mjestu, a skok Felixa Baumgartnera "s ruba svemira" zaključuje ljestvicu YouTube Trendsa. (Z. ANGELESKI)