Dani komunikacija u Rovinju

Dani komunikacija u Rovinju - Damir Ciglar, Klaus Hahn i Jan Jilek (N. O. R.)
Dani komunikacija u Rovinju - Damir Ciglar, Klaus Hahn i Jan Jilek (N. O. R.)

Nacionalni festival marketinških komunikacija, koji je počeo u četvrtak u rovinjskom hotelu Lone a trajat će do 19. svibnja, okupio je rekordan i impozantan broj sudionika. Kako je izvijestio član organizacijskog odbora Damir Ciglar, predsjednik Uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), Dani komunikacija okupili su na jednom mjestu više od 1.200 ljudi iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga i komunikacija.

- Za nagrade X, Mixx, Effie i IdejaXica prijavljeno je ukupno 248 radova iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja, a upravo tijekom Dana komunikacija doznat ćemo i koje su kampanje u Hrvatskoj u proteklom razdoblju bile najučinkovitije, tko su agencija, oglašivač i kampanja godine, tko stoji iza najboljih digitalnih radova te koji su studenti predložili najbolju oglasnu kampanju za Erste banku, izvijestio je Ciglar. Najavio je da će  dodjeljivanje nagrada najuspješnijim oglašivačima pratiti i atraktivan glazbeni program.

O programu rada Dana komunikacija govorio je Jan Jilek, također član organizacijskog odbora i predsjednik Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga, najavivši šesnaest predavanja vrhunskih stranih i domaćih predavača iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja i tri panel-diskusije.   

- Teme panel-diskusija su suradnja s agencijama, javna komunikacija u Hrvatskoj i komunikacija Hrvatske u inozemstvu te mjerenje efikasnosti online oglašavanja. Na panelima sudjeluju poznati novinari, marketinški i komunikacijski stručnjaci, a najveće strane zvijezde su predavači Ann Handley, Faris Yakob, Joao Wengorovius i Klaus Hahn, koji je prošle godine osvojio najprestižniju marketinšku nagradu na svijetu - Grand Prix Cannes Lion.

Također, Jilek je posebno apostrofirao panel-diskusiju pod nazivom "Pipl mast trast as"- kako govorimo Hrvatsku, koja će pokušati dati odgovore na pitanja o razini javne komunikacije u Hrvatskoj i reputaciji Hrvatske u inozemstvu. Na ovoj panel-diskusiji (najavljenoj za danas) sudjeluju istaknuti politolozi, političari, komunikolozi, dizajneri i novinari - Marijana Grbeša, Davor Stier, Boris Ljubičić, Marina Čulić Fisher, Tomislav Krasnec i Ivana Dragičević. (N. O. RADIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter