Sinoć su u Hotelu Lone u kojem se održavaju Dani komunikacija proglašeni pobjednici IdejaX i MIXX natjecanja. Manifestaciju su otvorili Davor Bruketa i Jan Jilek, iskoristivši prigodu da čestitaju svim nominiranima u ime organizatora - hrvatskog Udruženja društva za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB).
Sudionicima Nacionalnog festivala marketinških komunikacija koji je u Rovinju okupio više od 1.200 ljudi iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga i komunikacija, pozdravnim se riječima obratila i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić, pozvavši prisutne da redovito prate web stranice HTZ-a, odazovu se na natječaje te sudjeluju u kreiranju novog turističkog imidža Hrvatske.
Za natjecanje IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija bilo je prijavljeno 106 radova 20 agencija i 61 oglašivača, a prestižnu titulu Agencije godine osvojila je Imago reklamna agencija. Nagradu za "Oglašivača godine" osvojila je tvrtka Meggle. Također, Imago je osvojila i Grand Prix festivala za naručitelja Atlantic grupu.
Za nagradu MIXX koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju konkuriralo je 65 radova prijavljenih od 24 agencije, a nagrade su dodijeljene u tri kategorije - Kampanje, Best In Show i ostalo.
Nagradu u kategoriji Kampanje, Brand Awareness - "Diners u online svijetu" osvojili su iZone, McCann Digipark, MediaCom za klijenta Diners, dok je u kategoriji Direct Response and Lead Generation za kampanju "Leonardo sladoledna renesansa" slavila agencija Jedinica i nula za klijenta Ledo. Favorit u kategoriji Cross-media- Integration bio je "ožujsko-Facebook zastava", agencija PP digital Revolucija za klijenta Zagrebačka pivovara. Nagradu za najbolji rad u kategoriji "Best In Show" osvojila je agencija Drap za kampanju "Životinjsko carstvo-Eko park" za naručitelja Kraš.
U kategorijama Ostalo slavili su: za nagradu Mobile - "Beck's Hrvatska-Poruka u boci", Revolucija dizajn za klijenta Becks Hrvatska, za Social Media - "Iskon Memory Facebook aplikacija 2.0", iStudio za klijenta Iskon, za Website- "ShoeBeDo-Webshop", Gingernet za klijenta Wulf sport, za Elementi kampanje -"GROWE Dom", Bruketa&Žinić OM, Brlog za klijenta Grawe, te za kategoriju Inovativna upotreba tehnologije - "Sound.log by brlog", Brlog (Bruketa&Žinić OM). (N. ORLOVIĆ RADIĆ; snimio M. ANGELINI)