Pulski gradski vijecnici na ovotjednoj su sjednici Gradskog vijeca prihvatili odluku o novom ustrojstvu upravnih odjela unutar gradske uprave, što je, izmedu ostalog, rezultiralo i ukidanjem samostalnosti Odjela za kulturu. Taj ce odjel, uz onaj za odgoj, obrazovanje, sport i tehnicku kulturu te onaj za socijalnu skrb i zdravstvo, prema novim odlukama biti dio novog Upravnog odjela za društvene djelatnosti. Na istoj je sjednici uz ovu odluku glasno odjeknula i suzdržana poruka gradske procelnice za kulturu Klare Udovicic, kojom je najavila da "traži drugi posao ne bi li na taj nacin dala svoj skromni doprinos racionalizaciji", koja je i jedan od osnovnih motiva spomenute gradske odluke. Tim smo povodom pulske kulturne djelatnike pitali što misle o ukidanju Odjela za kulturu te kako komentiraju njegov dosadašnji rad pod vodstvom Klare Udovicic.
Robert Pauletta, likovni umjetnik: - Pula danas kao da nije u Europi i vec je duže vrijeme prestala biti gradom. Ona je postala nalik nekoj sivoj, turobnoj zoni u kojoj se uspostavljaju mjerila zasnovana iskljucivo na osrednjosti, zavisti i neznanju. I svakako na partijskoj poslušnosti. Cinjenica da procelnica odlazi istovremeno s gašenjem odjela dovoljno je jasna ocjena njenog rada.
Boris Domagoj Biletic, književnik i predsjednik Istarskog ogranka Društva hrvatskih književnika: - Ukidanje Odjela za kulturu Grada Pule smatram daljnjom provincijalizacijom grada. Podsjecam da nema tomu dugo da se pulska kulturna javnost jedva izborila za svoj zaseban gradski upravni odjel! Tko je tu onda lud, a tko zbunjen? Htio bih vjerovati da je cin ostavke procelnice pokazatelj njezine dosljednosti u obrani kulture, a ne tek reakcija na ukidanje gradskoga odjela kojem je bila na celu.
Branko Sušac, umjetnicki direktor PUF-a i voditelj kazališta Dr. Inat: - Evidentno je da u Odjelu pojma nemaju što rade. Oprosti im bože, jer ne znaju što cine!
Željko Markovic, voditelj Jazzbine i predsjednik udruge Pristojno društvo: - Donosi se kulturna strategija razvoja kulture Pule, glumi se opet ta javna ukljucenost kulturnih djelatnika u buduce smjernice rada, a zapravo smo potpuno iskljuceni. Sve se odluke donose negdje drugdje. Projekt "Pula Non Stop" jedan je od takvih programa, a obezvrijedio je ulogu Odjela za kulturu i nije mi jasno zašto nisu reagirali na takvo minoriziranje. Iz osobnog iskustva znam da su se u Odjelu uvijek trudili braniti interese svojih proracunskih korisnika.
Nataša Dragun, glazbenica i organizatorica kulturnih programa: - Mislim da bi suradnja kulturnih djeklatnika i Grada bila bolja kada celno mjesto odjela ne bi bilo podložno politickim promjenama - ovako se svake cetiri godine uvijek ispocetka upoznajemo.
Magdalena Vodopija, direktorica Sajma knjige u Istri: - Zanimljiva je koincidencija da se Grad Pula namjerava kandidirati za Europski grad kulture 2020. upravo u vrijeme kad ukida svoj odjel za kulturu. Kada je rijec o Klari Udovicic, nije tajna da smatram da ona nije bila najkompetentnija osoba za taj posao.
Jadranka Ostic, likovna umjetnica i tajnica Istarskog ogranka Društva hrvatskih književnika: - Cini mi se da razloge ukidanja Odjela za kulturu Grada Pule, kao i za neke druge loše odluke u gradu, non-stop treba tražiti ispod površine i izmedu redaka. Premda je možda bilo i kvalificiranijih osoba za to radno mjesto, gospoda Udovicic svoj je posao odradila korektno.
Pino Ivancic, konceptualni umjetnik: - Nema iznenadenja, to je ocekivana odluka. Mi smo seljacki narod, turbofolk kultura upravlja gradom, a alternativna kultura nije ona koja ide uz dlaku politici. Što se pak procelnice tice, ona je bila transfer. Po direktivi je došla i po direktivi ide. Sada se kao nešto nadurila, a ustvari je dobila nogu. Nikada se nije potrudila napraviti ništa za kulturu u ovom gradu.