Plakat pod nazivom Cromarisova Dobro odgojena riba iz najčišćih dijelova Jadranskog mora, svojom kreativnošću ovih je dana oduševio vlasnike novog njujorškog muzeja Poster House, koji plakat s hrvatskim oradama i brancinima odlučio uvrstiti u trajnu muzejsku zbirku. Naime, nakon što su u najnovijem broju jednog od najistaknutijih svjetskih magazina za kreativnost u tržišnim komunikacijama Lürzer’s Archive objavljeni oglasi najveće hrvatske tvrtke za uzgoj morske ribe Cromaris, pod nazivom Dobro odgojena riba/Well raised fish, stigao je poziv iz njujorškog Poster House-a koji taj inovativni oglas u obliku plakata želi uvrstiti u stalni postav globalnih kreativnih dostignuća, koji će biti dostupan svjetskoj publici do kraja godine.Oglas koji je oduševio kreativnu industriju osmislila je agencija Bruketa&Žinić OM. Namjera je kupcima svježe ribe iz Jadranskog mora poručiti kako je riba iz Cromarisa, zbog ekološkog uzgoja i posebne pažnje koja se pridaje uzgoju u čistom Jadranskom moru, uistinu "dobro odgojena riba". Naime, Cromaris u svome vlasništvu ima sedam vrhunskih uzgajališta, smještenih na lokalitetima sjevernog i srednjeg Jadrana, poznatih po tehnološki najmodernijem procesu uzgoja ribe na otvorenom moru i inovativnom konceptu proizvodnje "od mora do stola", koji jamči da se svježe uzgojena riba u minimalnom vremenskom roku nađe u trgovinama diljem Europe.Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, najveći je hrvatski proizvođač svježe orade, brancina i školjki u Hrvatskoj a trenutno je na osmom mjestu najvećih svjetskih proizvođača orade i brancina. Čak 75 posto prihoda ostvaruje na inozemnim tržištima.Ovo je još jedno u nizu priznanja nagrađivanim Adrisovim kreativnim komunikacijskim rješenjima koja su osmišljena tijekom dugogodišnje uspješne suradnje s agencijom Bruketa&Žinić OM. (M. ĆURIĆ)