"Croatia, Full of Life" predstavljen na Temzi

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

U Hrvatskoj turističkoj zajednici kažu da su, kako bi predstavljanje krovnog komunikacijskog koncepta "Croatia, Full of Life" bilo na visokoj razini te kako bi on privukao međunarodnu pažnju, izdvojili  425 tisuća funti. Taj je novac utrošen na najam broda i izradu konstrukcije umjetnog mediteranskog otoka, zatim za aktivnosti brendiranja, oglašavanja i provedbu popratnih PR kampanja.

Predstavljanje novog koncepta hrvatskog turizma upriličeno je na rijeci Temzi pored poznatog Tower Bridgea. U tu je svrhu unajmljen riječni kruzer koji će biti vezan za dok te će se na njemu odvijati program. Izrađen je i poseban otok za ovaj event kao konstrukcija mediteranskog otoka s elementima hrvatske kulturne i prirodne baštine, te će biti postavljen do broda, ispod Tower Bridgea. Svemu će prisustvovati 120 uzvanika-novinara iz britanskih redakcija i predstavnika javnog i društvenog života a očekuje se i dolazak premijera Zorana Milanovića. Na brodu će tijekom večeri biti predstavljeni hrvatska eno i gastro ponuda - catering, kulturna bogatstva -  klapska  glazba i alkari, izložba fotografija.

Za vrijeme trajanja eventa sve će društvene mreže biti u funkciji te će se putem njih u stvarnom vremenu puštati objave i fotografije. Također će biti pušten i novi promo video putem svih kanala.

Stavlja se u funkciju i nova web stranica croatia.hr. Na eventu će biti i social media wall na kojem će se moći pratiti što se u tom trenu događa na mrežama. Kampanja po stranim tržištima kreće od 5. listopada na dalje, datumi su različiti od tržišta do tržišta. (Barbara BAN)


Podijeli: Facebook Twiter